Välkommen!

Stan... o min första röst :P

Publicerad 2008-11-28 21:41:04 i Allmänt

21.36

Heej på er.. nu e jag här o klottrar lite igen :P ovanligt va? ;) Men folk brukar iaf verka tycka de e kul o läsa o de e u uppskattat från min sida att ni tycker det :D

Nu har jag varit lite på stan med mamma o kikat runt o utfört lite ärende.. köpte mig strumpbyxor till min fina klänning jag ska ha på julfesten, julafton o nyår :) Kommer nog bli kanon fint :D.. O så köpte jag juklapp till min kära bror o så hittade jag en bra o snygg julklapp till David med :D Hittade även en sak jag ska köpa till mamma o pappa sen :D

Efter stan var vi lite hos min faster o hälsade på o så lite snabbt o fikade :)

Nu har vi precis käkat lax o potatis i ugn o cili o paprika sås.. mumms så himla gott de var :D  Och så kollar vi självklart på idol.. o jag har skickat in min första röst för i år :) På Robin B.. han förtjänar verkligen o komma vidare.. äslkar hans röst.. men den som äger e ju helt klart Kevin.. hans första låt idag var ju bara så in i helvetes bra.. o han gjorde den kanon :D Ritkig glädje ;)

Nee nu ska jag kolla på Kevins uppträdande igen o snacka lite me folk på msn..

Puss o kram

På återseende!
//TucciT
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela