Välkommen!

Underbara

Publicerad 2008-11-21 00:16:45 i Allmänt

00.14

Har världens underbaraste bror o hans pojkvän.. finns de bättre människor? som kunde komma mer lägligt? Emil o David kom hem nu ikväll för o vara här o stötta mig när jag mår så dåligt.. dom e så underbara.. vilken glad överasskning.. var nästan så tårarna började rinna när jag såg dom kom innanför dörren :) Så himla glad blev jag mitt i allt elände.. älskar dessa pojkar nåt otroligt.. snacka om o ställa upp o åka ändå från sthlm ner för o träffa mi när jag mår dåligt.. Bättre bror finns inte!!!!!!!!

Nu ska jag sova.. proppat i mig morfin så hoppas jag kan få en smärtfri natt.. Emil oDavid ska följa med mig till sjukhuset imon bitti o de känns så himla skönt o ha dom med mig :D

På återseende!
//tucciT

Kommentarer

Postat av: Moa...

Publicerad 2008-11-21 04:02:03

De va riktigt gulligt måste jag säga. =O)

Hoppas de går bra imorn nu då.

Postat av: Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-11-21 10:13:29

vad snälla dom är och krya på dig!

Postat av: Victoria

Publicerad 2008-11-22 19:50:33

Hoppas de löser sig snart med allt..Måste va jobbigt att åka in o ut från sjukhuset hela tiden..

Krya på dej! Puss

Postat av: Svar till Moa

Publicerad 2008-11-23 09:56:29

Jao visst var de gulligt ler.. de tyckte jag me.. men idag ska dom åka hem o jag ska in te sjukhuset :/ suck.. kram

Postat av: Svar till Mickaela Kronberg

Publicerad 2008-11-23 09:57:48

Tack.. mjo ohppas jag ska få slippa all sdmrta efter opertaionen imon :/ Kram

Postat av: Svar till Victoria

Publicerad 2008-11-23 10:00:38

Jao jag hoppas de blir bättre efter jag hae opererat bort skiten imon.. men nu börjar min dödsångest kmma.. hatat den.. så förbannat jobbigt... mjo de e svin jobbigt o åka in o ut hela jävla tiden.. tack.. Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela