Välkommen!

Vad tycker ni? :D

Publicerad 2008-11-16 01:07:36 i Allmänt

01.00

När jag såg dig för första gången, hände det något inom mig.
Det var som stenen som legat på mitt hjärta bara försvann.
Ditt ansikte var så vackert, och dina klara ögon gnistrade som pärlor.
Mina tankar blev sudiga, jag kunde inte förstå hur någon så vacker kunde finnas.
När min blick möte din var jag fast.
Jag kan inte släppa dig ur mina tankar.
Jag ser dig jämt framför mig.
Ditt blyga men ändå så vackra leende.
Och jag säger jämt i tystnad att jag älskar dig.
Jag vill inget annat än att få vara med dig, älska dig.
För mig existerar inget annat än dig.
Jag drömmer om hur du sover på min arm, och dina varma andetag smeker mitt ansikte.
Kanske jag än kan vinna din kärlek.
För mitt liv vore meningslöst utan dig vid min sida.
Jag älskar dig så evinnerligt.



Jao kanske kan man fortfarande vinna kärleken från den sårade partnern.. mene ne de går inte längre tror jag...

Öigger hr i min säng o hittade detta fina.. kan inte sova..

Puss o Kram.

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela