Välkommen!

23års fest

Publicerad 2008-10-05 11:10:16 i Allmänt

5 oktober 2008 - 10.43

God morgon..
Idag e de en lite gladare Therese som skriver.. men jag e fortfarande lite depp.. jag får mina depp attacker o jag undrar varför? Men nu har jag sovit o jag sov ända till tjugo över tio.. mkt skönt :)

Igår var de ju lite party här då ja.. de var trevligt.. jag har ju mina underbara vänner även om jag blir massa depp ibland.. jag funderar för mkt.. på livet, på min tillvaro på allt.. men jag ville inte säga inatt att jag inte trivs med mitt liv för de gör jag.. även om jag får mina depp attacker som bara springer på mig rätt vad det är.. men annars mår jag ju bra.. jag e glad för de mesta o trivs i min tillvaro.. de blir lite mkt när alla andra går igenom de man vill gå igenom, då menar jag inte vara graviditeter för er som tänker på de nu direkt.. menar mer att ha nån o verkligen dela allt med.. även om de kan vara jobbigt många gånger de också o inte nån dans på rosor.. men jag vill ha de så iaf.. men de kommer när de kommer o jag stressar inte..  o sen att Erik är 80 mil bort o att man saknar honom en jävla massa gör de inte bättre heller.. Men nu e de bara 11 dagar kvar.. o 11 dagar kvar till ullared som jag längtar till så himla mkt de också .) Aja ville bara förklara lite hur de låg till här..

Aja..

Åter till festen. började med att Madde o Eric kom.. då var jag ute på balkongen o föröskte få in Tessie som smet in på grannens balkong.. hon har gjort de förrut men kommer alltid när jag ropar.. men inte igår inte.. hon gick runt där inne o sen kom hon på att han har ett bord som hänger på balkongräcket.. så de var ju jätte kul o sitta på de o titta ut.. men sen började hon gå upp på räcket.. vi bor på 3de våningen.. men massa assfalt under bara.. så aa.. snacka om att jag stod här på min balkong o var livrädd.. började nästan lipa.. o hon vägrade komma in.. men sen när madde o eric kom ut o snackade med mig så hörde tessie att nån annan var här så då blev hon så nyfiken så då kom hon.. tror hon var sur på mig för jag inte hann att gosa med henne typ nånting på hela dagen.. men aa hon kom tillbaka iaf.. så jag gick o cerverade Madde o Eric deras välkomstdrinkar.. Sen efter en stund så kom Malin o Jocke också.. så då fick dom också sina välkomstdrinkar och jag satte in maten i ungnen.. sen satt vi mest o pratade lite medans maten blev klar..

Sen var de dax o äta o alla tyckte verkligen att de var jätte gott så de var skit kul o höra :) Efter de blev de spel o prat.. mkt najs.. sen gick de några timmar o sen var de dax för efterätten.. som jag kom på idag när jag kollade på korten att jag glömde dekorera.. haha.. men de gjorde inget.. var bara lite florsocker o lime skivor som skulle vart på haha.. men men.. den var god iaf o även den mkt omtyckt av gästerna.. skoj :D Så all mat o så var lyckat.. bjöd även på två olika sorters chips.. o godis :) Gottit värre :)

Efter efterätten så blev de att vi satt kvar i köket o snackade en massa.. då blev jag depp o sen var jag depp tills jag vaknade idag. men men.. de var iaf en mkt lyckad kväll igår tycker jag :D Hoppas dom andra me tycker det :D hihi.. O jag vill åter igen Tacka för den fina pressenten jag fick.. lr fina o fina.. men mkt bra pressent :D Pressentkort på ikea går alltid åt o de som står näst på lisan är ett nytt tv-bord.. ska ha ett litet runt, vitt.. mkt fint.. men kostar en del så måste först ha pengar ju :) men nu har jag iaf 300 på ikea :D Så.. tack så jätte mkt :)

Nee nu ska jag lägga upp lite bilder här till er så ni får se.. blev inte mkt bilder alls igår.. men ett par stycken iaf..

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT

 
Mee before the paarty :)


Välkomstdrinkarna :)

  
Till oss som dricker alcohol :)


Till dom gravida :)

 
Maten innan o efter den varit i ugnen :)


Lite smått o gott tillbehör till maten :)


Äter :)

  
Spel :)

  
Jag, ser konstig ut :O    Madde :)                  Malin :)


Jag ute :)


Eterrätt :)

Kommentarer

Postat av: Madeleine och Eric

Publicerad 2008-10-05 11:46:04

Tack för igår, det var mysigt och massa gott att äta=)Tjusiga kort du, älskar verkligen kameran.



Du är fin precis som du är och alla lever vi våran liv på olika sätt, det är ett val man själv väljer att sträva efter. Inget är bättre än nått annat, bara man är lycklig. Du har mycket fint i ditt liv.



Kramar oss....

Postat av: Svar till Madeleine och Eric

Publicerad 2008-10-05 11:48:39

Tack själva.. kul ni gillade maten o så :) Haha aa jag älskar kameran men igår blev de inte mkt kort :P



Jo klart alla lever i våra liv.. o mjo de e ett val man gör.. men iland kan man inte göra valen som man vill.. man måste vara två..



Kramar från mig

Postat av: David

Publicerad 2008-10-05 11:53:43

Ser ut som en härlig och trevlig kväll!!!!



kram david

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-10-05 11:54:34

Joda de var en trevlig kväll, lugnt o skönt :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-10-09 10:40:06

va mysigt:D fina bilder det va!

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-10-09 20:05:47

Tack så mkt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela