Välkommen!

70-tals musik...

Publicerad 2008-10-04 10:46:59 i Allmänt

4 Oktober 2008 - 10.43

Japp de e precis vad som strömmar ur mina högtalare nu.. så jävla skön musik så de finns inte :) Hihi.. folk kanske tycker jag e knas.. men jag diggar de verkligen.. hihi..

Hmm skulle ställa mig o diska för en timme sen lr nåt ju.. tror ni inte de e stopp i hela jävla vasken.. så ringde o väckte pappa så han kommer väl snrt o fixar de till mig.. så typiskt bara för jag verkligen måste diska o grejja så jag blir klar här.. suck.. men iastället har jag fått dammat en jävla massa.. så får se de som possetivt :) Men de går bra när man lyssnar på sån här musik.. man blir lixom sprallig o glad i hla kroppen ;) hihi.. Tog lite pausen nu och äter lite frukost.. varm risgrynsgröt socker o kanel.. mumms vad gott de är :)

nee får väl ta o äta klart o grejja o fixa allt annat som ska vara klart tills ikväll ;)

Puss o Kram


På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela