Välkommen!

aaajjjjj

Publicerad 2008-10-12 10:23:49 i Allmänt

12 oktober 2008 - 10.18

Sitter här i morronrocken.. mysigt värre.. legat i sängen o sett klart filmen jag började se igår.. den var helt okey :) Jag tyckte den var bra.. sån film jag kan ligga o se helt ensam o ändå orka titta på.. haha.. e en viss sorts filmer jag kan göra det med :P Mene aa den var bra iaf.. även om jag inte orkade titta på hela igår kväll..

Idag  e de jobbet som väntar igen.. halv fyra börja jag.. så de e ju ett tag kvar tills dess.. hihi.. men jag har ju så jääävla ont i huvuvdet idag så de finns inte.. fattar inte varför jag ska må skit så fort jg jobbar.. börjar bli så trött på de nu så de e inte sant alltså.. SUCK.. it's realy sucks...

nu börjar de bli jobbigt.. börjar bli mer o mer att jag blir irriterad.. kanske på småsaker.. men Erik de e för jag saknar dig... de var lika dant me mitt ec.. så fort vi inte träffas på ett bra tag så kör allt igång.. men nu e de den 12e idag.. den 16de kommer ni.. alltså bara fyra dagar kvar.. <3 ... Alltså e de även bara fyra dagar kvar tills Elin o jag ska till Ullared.. weeeiiie.. min inköpslista blir bara längre o längre på saker jag ska kolla om :O Shit.. aja.. de får gå haha.. kommer ju inte köpa allt av de jag skrivit.. men vissa saker e de ju prioritet på ;)


Nehe.. nu ska jag ta o göra nåt.. vet inte vad.. plocka i köket kanske.. o diska.. fick ju upp mina nya möbler igår.. shit vad snyggt de blev.. sikken förändring :D E ju verklinge inte likt de andra.. hihi... mer kort på min lägenhet kommer när de kommer.. inte ritkigt haft tid o ork o lust för det...

Nee ha en bra dag alla... uppdaterar säkert nån mer gång innan jag drar  iväg till jobbet..

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2008-10-12 20:43:59

okej då är jag med :P

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-10-13 10:24:48

haha jasså ska du till ullared?:D fyfan där vimlar det av mordiska kärringar med kundvagnar. det är ALLTID någon som kör in i mig.. GAAH!. kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-10-13 10:27:09

haha jappp klart jag ska till ullared.haha.. näe da jag ska inte li påkörd jag ska se till o köra på dom istället. .asg.. hahaha kram

Postat av: Svar till Milla

Publicerad 2008-10-13 10:27:39

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela