Välkommen!

Alla lyckas utom jag..

Publicerad 2008-10-23 13:42:19 i Allmänt

13.39

Jao så e de.. alla verkar lyckas med de lyckliga utom jag.. men jag antasr jag e god bit på väg? eller? jag vet faktiskt inte.. de får tiden utvisa..

Nu står Erik i duschen o jag har precis sett klart på våra bästa år nu.. så ska hoppa in i duschen direkt när han e klar. han har låst dörren så jag kommer ju inte in.. blä.. dumma dig Erik!!!!

Efter duschen blir de o göra sig iordning snabbt o sen fara ut till Caroline o barnen.. ska bli så härligt :D mamma kommer nog också dit en runda o fikar med oss :) MysPys

Nee ska ta mig ett bloss nu emdans min pojk duschar klart..

Älskar min familj o vänner som ställer upp för mig..

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: bbellahh

Publicerad 2008-10-23 17:26:58

Din tid kommer snart, jag lovar.

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2008-10-23 19:07:58

Mjo min tid kommer väl nån gång :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-10-24 11:37:03

lyckas me vadå vännen?:D lyckas me o misslyckas då eller...för jag tycker du verkar lyckad med det mesta här i livet:) kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-10-24 12:15:15

haha vad lyckas jag med då? tycker jag misslyckas me de mesta :/ Kraaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela