Välkommen!

Äntligen..

Publicerad 2008-10-23 10:41:46 i Allmänt

10.55

Bara hunnit med o läsa Bellahs blogg.. hehe.. Erik sover fortfarande men Bellah pånminde mig om andra avenyn i sin blogg så ska passa på o kolla på avsnitten som las upp i söndags.. gäller o passa på när han sover ;) hihi..

På återseende!
//TucciT


10.35

Äntligen lite tid över för o sitta här vid datorn o läsa igenom massa bloggar o sånt som jag inte hunnit med.. Erik ligger o sover o jag gick upp vid typ tio tiden.. jag har en jävla huvudverk idag men de får gå..ska ut till Caroline o hennes familj idag .. trevligt trevligt.. leka o gosa lite me barnen.. e ju altid kul..

Sitter här på golvet i min hall.. internet vägra funka så jag tog o satte sladden direkt i datorn istället för o gå genom de sladdlösa så nu funkar de.. haha.. dock inte så skönt o sitta på et stenhårt golv :P kanske ska hämta en stol o sätta mig på? hmm.. jao får nog göra det...

sådär ja de blev genast mkt skönare :D hii..

Nee nu ska jag läsa o kommnetera lite bloggar

På återseende!
//TucciT







Underbar familj :D

Kommentarer

Postat av: Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-10-23 13:42:36

Man ser att du älskar barn =) De är ju så söta caccas barn! Kram till dig

Postat av: Svar till Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-10-23 13:43:35

Jasså? :) hihi.. mjo jag älskar verkligen barn.. vill inget hällre än o ha barn. emn ja får sno mina kompisars så länge ;) hihi. aaa dom e underbara carolines barn.. kram

Postat av: bbellah - svar på komentarer

Publicerad 2008-10-23 17:24:39

- Haha, ja han blev arg, jag kallar det för att lagga sönder ;)



- ska pierca mig i näsan. Näe men det är bättre att göra det när det inte är sommar för det är högre infektionsrisk på sommaren, och det är ju inte så kul :/



- Kevin är 2,5 :D



- Jo jag älskar monokrom men det är bara det att sångläraren är sjukt tråkig och dryg ..



- Det blir nog den rutiga väskan, om jag inte hittar någon ännu finare!

Postat av: Svar till bbellah - svar på komentarer

Publicerad 2008-10-23 19:06:23

haha jaha men då hänger jag med på vad du menar me laggar sönder iaf ;) hihi..



mjo okey de har du ju faktiskt rätt i hihi.. men pappa som bestämmer ;)



jasså jao men då hade jag ju nästan rätt om hans ålder iaf :)



okeey men de e ju tråkigt o ha en tråkig sånglärare ju :/



jaaa haha den rutiga var helt klart snyggast juh.. andra var så vanlig o tråkig..



kram

Postat av: Stephanie

Publicerad 2008-10-29 09:23:09

fina bilder (:

Postat av: Svar till Stephanie

Publicerad 2008-10-29 09:38:20

Tack så mkt :) Kul o höra :D

Postat av: Stephanie

Publicerad 2008-10-29 10:25:53

=)

Postat av: Svar till Stephanie

Publicerad 2008-10-30 07:25:41

=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela