Välkommen!

Baby

Publicerad 2008-10-10 12:46:54 i Allmänt

13.35
Sitter här nu och tittar på våra bästa år lite.. slötittar iaf.. o så ligger söta Tessie bredvid o sover så gott..



Här har hon legat mestadels hela dagen.. hon e så trött idag.. varför vet jag inte men snart är hon nog igång o busar här igen :) hihi.. min lilla bus.. hon äe sötast av alla :) Älskar min kisse misse Tessie :D




hahahaha jag tror jag skrattar ihjäl mig.. var inne på en bilddagbok o såg deras baby.. eller aa vad datorn säger ska bli deras baby.. jätte söt flicka haha.. tänkte att de där måste jag ju testa.. så gick in på den sidan o testade.. hahaha första ungen jag fick fram såg ut såhär:



Hur söt var den då? :P haha.. visst lite söt mene aa.. ändå.. skratt.. så sen testade jag o skriva in att jag ville ha en flicka.. då fick jag denna:



O där kom hon.. den söta flckan jag såg på den andras bilddagbok haha.. så dom kör nog me samma bara de att dom gjort så hon här har lite ljusare ögonbryn o lite lite ljusare hå o görna ögon.. haha.. e de såna här fäger vår baby kommer få? :P haha.. men sen satte jag att jag ville ha en pojk.. då fick jag fram detta stackars barn:



Han ser verkligen jätte konstig ut.. haha.. mene som de verkar enligt detta OM Erik o jag får barn så kommer dom bli ljusa o gröna ögon :O Shit.. aja spelar roll haha.. men varför ljusa ungar när jag har brunt hår.. eller jöätte mörkt blont o Erik är mörk? :O haha äsch detta var lite mysko.. men kul o testa bara :) Ler..

Hoppas inte nu du Erik blir sur för detta haha.. kunde inte låta bli.. o så blev de så konstiga ungar så jag var tvungen o lägga ut de :) haha.. Slår vad om att om vi får barn så kommer vi ändå få dom vackraste barnen i världen :)

Neee nu ska jag kika runt lite till..

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-10-12 09:06:43

Hahaha har du sett how to loose a guy in 10 days`?. Tänkte på henne me albumet där när jag såg det där. Sjukt rolig film:). Roligt jag visste inte man kunde göra så, igår fick jag länken till det där yearbook grejset. Det va ju sjukt kul hahaha jag skratta så jag höll på o dö....fan va ful man blev:D

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-10-12 09:12:51

jao jag tror jag sett den hiih....

yearbook grejset>? haha vad e de?:D kraam

Postat av: ......

Publicerad 2008-10-13 14:17:49

Fula människor får dula barn.. så enkelt är det

Postat av: Svar till ......

Publicerad 2008-10-15 09:46:30

Fan så omoget o inte våga stå för vem man är när man skrier en sån sak..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela