Välkommen!

Bruno..

Publicerad 2008-10-22 12:53:10 i Allmänt

12.34

Yes nu ska jag lägga upp bilderna som jag inte hann med igår.. har lite tid över nu mellan stdningen o sen våra bästa år :) Så titta o njut.. här kommer min nya kusin Bruno.. bilderna jag börjar med är från släktträffen i lördags :D

 
 
 
   

Visst e han gudomligt söt? :D Så jäääädra söt e han.. särsilt när han hade ätit hos mig o sen bara ville mysa o ligga o prata massa med mig.. aw.. så sött var de :D

Nu kommer då bilderna sen i söndags när vi var o träffade Bruno igen o han bara ville sova massa i mina armar :) Tills vi kom till min andra faster.. då var han vaken o låg o pratade massa med oss o bara skrattade :)

 
  
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-10-22 13:06:28

MEGASÖÖÖÖT UNGE!:)mysigt

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-10-22 19:47:59

jaa visst ler.. han e mega söt verkligen :) hihi så mys :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela