Välkommen!

cykla cykla

Publicerad 2008-10-02 19:00:58 i Allmänt

2 Oktober 2008 - 18.39


Jao de e vad jag gjort idag.. cyklat.. 1,5mil idag igen :) Känner mig ritkigt duktig.. ler..


Skulle ut till Caroline o träffa henne o Jonna o Lucas.. hade köpt en sååå söt skjorta till Lucas.. hihi..  Caroline blev jätte glad för den :) Så de var ju bra det :)


De var as jobbigt o cykla idag.. blåste som bara den.. motvind igen.. men utan regn.. skönt det iaf.. tills jag kom precis innan för Örsjö skyltarna.. då började de ös regna.. men bara en stund så gick bra ändå :)


Skulle cyklat hem också fast de blev inte så.. jag frös o ville inte riskera o bli sjuk nu igen.. så mamma körde mig hem..
annars har de inte hänt så mkt mer idag..



Idol ikväll :) Får se om jag orkar skriva om alla igen :) Men de lär nog bli så.. hihi.. sen blir de o sova mkt tidigt.. ska jobba imon.. första gången på typ tre veckor.. så gäller o ha sovit innan man ska upp :P hihi..



Nehe nu ska jag lägga upp lite bilder här till er från min cykeltur..
så hörs vi!



På återseende!

//TucciT


Äntligen en bild på min nya cykel som många frågat hur den ser ut :)


Jag tog EN pause i mitt cyklande o tog ett bloss o tog lite foto på naturen :)

   
  
    
Lite fina naturbilder :)

Såhär glad blev jag när jag såg att jag nästan var framme i Örsjö :D


När jag väl var förbi skyltarna öppnade sig himmeln.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela