Välkommen!

Ex eller pojkvän? Ge kommentar...

Publicerad 2008-10-13 10:34:01 i Allmänt

10.29

Trött på o skriva datum o tid varje gång :P haha.. så skriver endast tid nu.. datum står juh längst ner på arje inlägg iaf.. iof de gör tid också.. men uppdaterar man så kommer ju den nya tiden o då e de svårt o hålla reda på.. så tid får de stå o inge datum :P haha

Aha igår var man o jobbade igen då.. hehe.. sa att jag skulle uppdatera innan jag åkte till jobb men så blev de ju inte som ni märkt.. internet dog så jag åkte bort till Lisa i affären istället o snackade lite skit :) .. Mene aa..  de gick iaf bra på jobbet.. tog lite tid bara.. ,men de gick bra iaf :) .. fast idag har jag inte lite huvudverk.. usch.. hemskt är det..

Idag e de måndag o vad ska man göra då tro?.. tror de blir o cykla lite.. ner på stan o hämta ut biljetter.. hämta ut pengar.. handla mjölk o lite så.. aa de får de nog bli.. om jag orkar haha.. beror juh på om skallen blir bättre lr om de håller i sig såhär.. för då lär de inte li mkt gjort..

Snart e de torsdag o sen e de fullt upp tills söndag.. hehe.. ska bli najs.. ;)

Nee nu ska jag ta o gå o kolla min mobil för de piper hör jag :D Sen blir de nog o diska upp lite.. har inte så mkt men nn tallrik iaf :P Funderar på o försöka vila lite sen o se nån film lr så..vi får la se.. Vad ska alla ni andra göra idag då?

Ha en fortsatt bra dag iaf så hörs vi

En fråga bara till er som läser min blogg... kan man missuppfatta o tro att Erik e mitt ex istället för pojkvän? :O

Pussendå

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2008-10-13 12:02:01

Nej det tror jag inte att man kan missuppfatta. Eller ja, det kanske beror på hur mycket folk vet sedan innan. Jag vet iaf att Erik INTE är ditt ex. :)



Kram

Postat av: Svar till Therese

Publicerad 2008-10-13 12:09:35

Nje alltså jag tycke inte man kan missuppfatta det.. hmm.. skriver ju om honom som att han vore min pojkvän.. tycker iaf jag.. hmm.. blev så fundersam när en kille frågade mig igår om Erik var mitt ex för han hade läst min blogg :O



Haha bra du vet att Erik inte e mitt ex iaf:P

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-13 14:18:59

Läst din blogg gasnska mycket, aldrig missuppfattat vem som är din pojkväno inte.. förstår inte vad den människan dfått de ifrån...

Postat av: Svar till

Publicerad 2008-10-15 09:58:54

vad skönt o höra... för vad jag vet har jag vart jätte tydlig me att Erik e min pojkvän;) hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela