Välkommen!

Home

Publicerad 2008-10-10 18:29:02 i Allmänt

Nu har jag fixat bild på mitt nya köksbord o stolar.. (jysk hemsida).. ska självklart ta kort på mitt sen när jag kommer iordning med det :) hihi.. Just nu har jag precis skruvat ihop bordet.. blev en himla skillnad i köket bara det.. ler.. stolarna förstår jag mig inte på så de får jag fixa en annan dag.. hihi


Visst är det fint? ler.. kommer passa in i mitt kök som även de ska gå o grått o svart o turkost.. :) rirkgit najs.. ska bara se när pappa nån gång har tid o tapetsera om.. men de får bli när de blir o de blir nog inte än på ett tag.. mend e kommer ;) hihi.. jag e riktigt nöjd.. vad tycker ni?

Nu ska jag börja göra mig klar för idol o de ;)

På återseende!
//TucciT



Nu e jag hemma igen :) Vart hos mamma o hämtat bilen o sen vart me pappa o köpt mitt nya köksbord plus stolar :) spännande... ska snart ta o packa upp de o se om jag kan skruva allt själv.. :) hihi.. Även vart på netto o handlat lite o sne gjort mat.. kasslersallad... mumms de e ju så juvligt gott. så de ska jag äta sen till idol tänkte jag innan de e dax för sängen.. ska börja jobba vid sju imon.. så hinner tyvärr ej se uttagningen.. eller kanske.. vi får se :) hihi..

Haha var inne på den där make my baby sidan hos mamma o testade me henne o pappa.. haha dom skulle få.. ursäkte uttrycket.. men negerungar haha.. jag bytte ut deras foto flera gånger men ändå kom de fram mörka barn.. haha.. lite kul.. sen trodde vi de var för åldern för de får man också skriva in, tänkte att dom var för gammla så dator räknade ut att dom måste adoptera..så vi sänkte de o skrev att dom bara var typ 28.. ändå blev de mörka barn hahaha.. så Emil.. du o jag e nog utbytta båda två på BB för mamma o pappa ska få mörka ungar:D hahahahaha lite skoj.. mamma o jag höll på o garva ihjäl oss :P

Saknar min söt nu så de gör ont faktiskt.. men nu e de ju bara SEX dagar kvar.. hihi
SEX SEX SEX.. näe nu ska vi inte vara sånna :P *tralalalala* jag jsunger lite.. haha.. äe e bara så glad.. men ändå inte.. vet inte jag e konstig idag.. ni får ursäkta mig ;) haha.. mene aaa min Erik kommer ju snart o då jävla.. då blir de myso fest o släktträff o hela faderullan :D

Nee nu e jag nyfiken här så jag snart spricker.. dax o börja packa upp ;) weeieii...

Kyss på min pojk o kram på er andra som läser ;)

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2008-10-10 20:02:02

Hej! Javisst går det o fixa ändå, jag vet inte vems blogg du syftar på men det går absolut o fixa iaf :)

Postat av: Svar till Milla

Publicerad 2008-10-10 21:30:46

Tack för svaret.. okeey e detta något du kan fixa åt mig tror du? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela