Välkommen!

Idol...

Publicerad 2008-10-02 21:05:50 i Allmänt

20.02

Jaha nu börjar idol igen då :) Killarna idag o jag har stooora förväntningar :D

Jag gör lika dant idag för er som inte vill läsa om idol så skriver jag de som inte handlar bara om idol med kusin tunn text.. så ni vet vart ni ska läsa ;)

Tänkte för övrigt göra om mitt sätt o skriva i bloggen.. inte centrera allt i mitten längre.. så från o med detta inlägget blir de ändring ;)

Först ut..

Elias.. Han var ju kanon o ägde å scen förra veckan.. hoppas han gör lika bra ifrån sig idag.. de får vi alledes strax se.. jag väntar med spänning :)

Då ska vi se..

Elias.. Han har en skönt röst.. dock tyckte jag inte alls om hans låtval idag.. näe han sjönk i mina ögon idag..

Nu e de pause så då ska jag passa på o gå o ta mig ett bloss.. o hinna läsa Davids blogg också som han ville :)
förresten nu ska jag fråga här me eftersom många av mina vänner e inne o läser..
NÅN SOM VILL HÄNGA MED TILL ULLARED?? ANTINGEN NU INNAN DEN 16 OKTOBER ELLER MELLAN DEN 4 - 24 NOVEMBER? Jag vill dit.. men vill inte åka ensam.. o har inte råd o åka ensam me bensinkostnader heller..
snälla nån kan väl hänga me o sällskapa iaf? ;) ... I övrigt så saknar jag min Erik <3 --- 14 dagar kvar...


Nu börjar de igen o de e Snyggingen på tur...

Robin B.. Kul att han rörde sig lite på scen :) Blir så mkt roligare o titta på.. o han höll micken framför munnen denna gången ;) haha.. Rätt okey låtval även om jag int ekänner igen låten så mkt.. Ögongodis iaf o de räcker långt..
men jag tycker han har fin röst med.. Bra jobbat av honom tycker jag.. Juryn var lite hård.. men visst han ehöver nog bli mer.. men han var bra tycker jag..

Lars... haha sikka kläder han har idag :O What.. hahaha... Konstig låt tycker jag.. men tycker om hans röst när han tar i lite så man hör de lite hesa.. mene näe bättre förra veckan på honom tycker jag.. inte alls nöjd idag... riktigt dåligt om jag får säga så..


Jesper... måste säga att han e sötare när han själv grejjat med sin frill :P haha.. Bra låtval.. diggar låten.. mkt roligare o titta på.. inte alls lika stelt o tråkigt.. han e nog lite lik min Erik som mamma säger.. hihi.. iaf lika söt :)
Eller aa Erik e ju sötare såklart.. han e ju sötast ;)
Mkt bra jobbat för Jesper idag.. jag e nöjd me honom och glad att han inte åkte ut förra programmet.. håller INTE med jurryn om låtvalet.. jag tyckte om de..  Bingo-lotto musik? haha då får jag ju nästan börja se på bingolotto nu;) haha.. Jurryn tror hans resa e över.. de tror inte jag.. jag hoppas iaf inte det :)
Diggar honom..


Robin E... Missade nog o skriva om honom härromdagen :O Eller? :O Aja.. bra kille.. lite tjatig låt idag tycker jag..
nice outfit.. Han var ritkigt bra idag.. håller med juryn.. elefantsteg frammåt.. o att han ska bli mer galen..
håller med juryn helt o hållet om denna killen faktiskt.. Bra jobbat..

Kevin... kul me en låt me lite mer goo i än förra veckan.. jävla bra kille.. bra röst.. rörde sig bra på scen..
aa han chockade mig lite idag :D.. skoj.. jääävla bra.. haha.. bästa hitills idag måste jag säga..

Nu e de pause igen.. o jag ska ringa min sötnos :) Efter Pausen e de spralliga Johan som ska sjunga..
skriver mer då..


Johan... han är så söt.. lilla killen.. hihi... diggar hans stil som faan... samma stil på låtval som förra veckan.. men de gör inte mig åt för jag gillar dom låtarna :D .. Han har så mkt energi o man bli så glad o på party humör när man ser o hör honom :D .. Jädra bra framträdande.. jag gillar det... jurryn var lite hård tycker jag.. för jag gillar de.. men kan hålla med lite.. o de ska vbli så himla skoj o följa honom i höst för jag tror han kan utvecklas mkt o visa fler sidor av sig själv..

De var alla idoler från ikväll då.. Själv tycker jag att Lars borde åka idag faktiskt.. men de e sånt som märks..
man vet ju aldrig.. bra kväll i övrigt tycker jag..  hinner tyvärr ej se uttagningen idag för jag måste sova..

Jobba imon.. så måste föröska sova snart så jag e ritkigt utvilad.. fast att kl bara e nio.. men jag behöver sömnen för o klara återgå till jobbet imon.. hihi.. sitter o snackar me min Erik.. haha han är bara för go ikväll..
känns verkligne att jag e kär på ritkigt nu.. så himla härlig känsla :D

Nuuu ska jag sluta skriva här.. så skriver jag mer imon..

ha en fortsatt bra kväll alla ;)

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: david

Publicerad 2008-10-03 07:41:43

God morgon!!!!

ja IDOL ja det e ju så bra. Men jag orkar ju aldrig titta på utröstningen då sover jag ;) Men jag tycker nog att rätt åkte ut.

Min kompis jennie tycker att jag är lik Kevin, han från malta. Hihi jag vet inte jag...tycker du??

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-10-03 13:51:08

hej du :)

jaa idol e ju böst :) haha.. jo jag ser uttagningarna men inte när jag ska jobba.. de klarar jag inte-...

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ du e INTE lik honom haha.. han e ju ful o ser konstig ut.. hahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela