Välkommen!

Idol

Publicerad 2008-10-10 21:34:17 i Allmänt

Jaha nu var de dax igen... Idol.. första fredags-finalen ikväll på den stoooora scenen... ska bli spännande o se hur dom rör sig på den.. o även hur dom sjunger os.v... spännande kväll :) Längtat efter detta hela veckan nu ju :) hihi.. ritkgit idol-fans e jag ;) haha.. som ni säkert redan vet ;) hihi... Ska även vara kul o se hur dom förändrats utseende messigt.. dom har ju fått make over ;) weeieieiei


Jaha fem års jubileum är de också.. haha.. redan gått fem sesonger.. kuligt ;)


Ohh alla har fått tandblekning också.. de skulle jag vilja ha :O


Nu kommer jag göra som så att när jag skriver OM IDOLERNA så kommer jag skriva finstilt o de andra som vanligt.. så allt UTOM de om just IDOLERNA kommer bara som vanligt :) Uppfattat? haha BRA! ;)


Först ut..

Kevin... Mycket bra låt.. ler.. men tror den e rätt så svår o sjunga.. Lite svårt o höra hans röst tycker jag.. hmmm.. Annars sjunger han ju osm vnaligt väldigt bra killen :) .. Kul att han rör sig så pass mkt.. :) Bra framträdande tycker jag.. men aa lite synd att man inte hörde honom så mkt bara.. men han e verkligen kanon :D o han är ju så himla glad hela tiden :) hihi.. söt..


Loulou... Hmm undra varför hon ska stå på den gamla scenen o inte den stora :O Hmm trodde de skulle vara bättre.. började inge bra tycker jag inte.. mene bra låt iaf.. visst man ska väl göra om låtarna till sina egna men jag tyckte inte hennes variant var så bra faktiskt.. blev lite besviken.. men publiken skrek ju en del o så så aa.. jag vet inte.. håller med juryn idag..


Robin B.. ännu snyggare idag.. haha.. sikket ögongodis.. o snygga kläder.. på nåt sätt gillar jag killar me lite slappare stil men ändå slipps.. nsyggt.. älskar hans frill.. tyckte de började tråkigt att han bara stod stilla men sen bytte han scen o de var ju bra gjort :) hihi.. men kunde ändå vart lite roligare på scen.. blundade mkt idag tycker jag.. tråkigt.. håller med juryn han var duktig o gjorde den till sin egen.. jag gillade det..


Yazmina... Förvånad över låtvalet faktiskt.. kanon röst.. bra scenframträdande tycker jag.. inte lätt o få ihop de till en sån här låt.. men de fixade hon bra tycker jag.. De e ju inte lite dansare hon har på scen.. hihi... kanon.. jag gillade de iaf.. får se vad juryn säger nu :) .. Juryn tyckte som jag idag.. hon har tagit stora steg frammåt o de var verkligen kul o se...

Lars... jävla bra låt.. han gjorde den till sin egen.. o han har himla bra röst killen.. han klarar snygga toner.. de gillar jag.. han har ju sina ryck den killen.. även om han bara sitter på en stol så har han fortfarande sina ryck i hela kroppen haha.. kul kille de där :P .. kanske kunde använt sin egen röst lite mer o inte låta för like James Blunt.. men de var bra :) Ritkigt bra :) Hihi.. me like..

Som sagt.. jag e lite tondöv.. haha.. dom säger ha sprack o jag tyckte de lät bra. haha.. jag e kass ju haha.. :P


Alice... men härregud.. dom säger ju att alla år hade starkaste startfältet någonsin.. haha.. dom e ju roliga :P.. men nu Alice.. också svår låt o sjunga... tycker om att hon anväder trappan ner.. använder hela scen o e ensam på den förrutom några som står bakom längst bak o dansar som man knappt ser.. men klarar de kanon bra.. sången tycker jag också gick ritkgit bra.. Mkt snyggt framträdande.. mer än nöjd är jag :D ... Håller med juryn till vissa delar.. dock inte den första.. haha gud vad alla har brottom av scenen haaha..


Nu e de pause.. o jag ska passa på o gå o ta mig ett bloss.. så.. ses snart ;)... Vill att min söt ska svara på sms.. saknar honom massa masssa masssa masssa mycket ;)

Nu börja det igen... hihi.. nästa pause blir det o fltta in i sängen.. så man kan sova direkt sen så man kommer upp imon ju :)


Jesper... oh så bra låt :) Den gillar jag.. gillar hans utseende.. han börjar nästan bli mer ögongodis han ;) hihi.. inte konstigt när mamma säger hane lika MIN Erik ;) Sikket tjat de e på mig.. hahaha.. Tycker han sjunger den väldigt bra måste jag säga.. jag diggar denna killen på nåt sätt.. o han rör på sig lite mer idag iaf.. Älskar hans kläder idag.. varför e de inte fler killar som klär sig sådär som killarna i idol? :O hihi.. Sjöng han falskt? :O Som sagt jag e nog tondöv.. aja jag gillade detta iaf :P Bästa hitills av sina framträdande.. jag håller med.. o gör de inte sämre att han e så fruktansvert söt :$


Sepideh... Tycker tjejerna har varit väääldigt våghalsade med låtvalen :) De gillar jag :D weeieiei.. Trodde dock att hon skulle röra sig mer på sen än vad hon gjorde.. men de var rätt så ok iaf.. men inte de bästa.. Men tycker hon e duktig.. kan inte vara lätt o hinna med o sjunga alla ord mellanåt.. Håller väl egentligen mest med Andreas i juryn på detta..


Johan... najs stil idag.. me like.. Ovanlig låt för o vara honom.. men han e ju så go på scen.. man vet aldrig vad han ska hitta på och de gillar jag verkligen.. Mycket duktig idag tycker jag.. haha gillar verkligen denna killen.. snyggt jobbat :D.. Han e ju så charmig.. hihi.. tycker dock juryn var lite väl hårda haha.. tror han e omtyckt bland pubilk o tittare iaf :) hahah "jag kommer inte ihåg vad dom sa iof" haha e han go lr ,)


Anna... shiiiiit sikken förändring.. så himla mkt bättre.. de håret.. de vill JAG ha.. haha.. även om de inte vore min stil alls.. men ändå... skulle vilja testa ha de så ;) Verkligen en låt som jag tror passar henne.. fan vad jag älskar hennes röst.. får gåshud jag.. sock ser hon väldigt besvärad ut jämt när hon jsunger? :O ... Ohh vad jag ryser när hon tar i.. ritkgit jävla bra.. skulle dock vilja se henne röra sig mer på scen nån gång.. men de kanske inte passade sig till denna låten iof.. jäävligt bra gjort av Anna.. :) ...


Nu e de pause igen.. o bara en kvar.. spännande.. vart bra idag än så länge.. hihi.. nu ligger Tessie här bredvid o stolen o sover igen.. så söt.. nu ska jag ta o bära in datorn till sängen o göra mig klar för o lägga mig o ta alla mina tabletter o sista blosset o se.. ses snart.. :D


Robin E... Bra låt de där.. tycker dock att han kunde gjort de bättre.. o rört sig bättre.. nje jag e inte ritkigt nöjd faktiskt.. Jag håller med juryn idag.. o jag tror också han kan ligga risigt till..

Då har alla sjungt för idag.. mkt bra kväll tycker jag.. fast idag tycker jag Loulou o Robin var dom sämsta o dom två borde hänga löst och åka ut.. de e vad jag tycker.. vi får väl se vad resten av svenska folket tycker..


Ligger här i sängen nu... o jag saknar Eriks armar o ligga i så jääävla mkt.. de gör ont.. o jag skulle kunna börja gråta.. så MYCKET saknar jag DIG ERIK!!!! Uscha.. nästan lite otäckt. :O


Nee nu ska jag föröska ringa Erik iaf.. tycker inte om att inte ha hört av honom o att han ej svarat på hela kvällen men jag vet ju varför.. hihi.. skönt att man inte e så orolig me honom o rädd att han ska göra nåt.. så de e INTE därför jag vill få tag på honom :) Utan för o höra hans underbara röst.. hihi.. like ya grabben <3

Föröska somna snart.. fast e inte så trött än.. men måste bli snart.. hihi..


Puss o kram Natti

På återseende!

//TucciT

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-10-11 10:34:09

Låter iofs som att du är lite orolig.. Är förståeligt dock.



Kram

Postat av: Milla

Publicerad 2008-10-11 10:44:28

visst kan jag det, men vilken linda hade du varit inne o kikat på? :P

Postat av: Svar till Ida

Publicerad 2008-10-11 14:12:40

jo de e ju förståligt.. visst lite orolig e man väl alltid. men inte alls på samma sätt som jag var förrut..



Kram

Postat av: Svar till Milla

Publicerad 2008-10-11 14:15:11

Okey tack de låter kanon bra :) ler.. Linda.. mamma till Ebba o Matilda..

Postat av: Alina

Publicerad 2008-10-11 14:18:46

Hejhopp! Ha en trevlig helg:)

Postat av: Svar till Alina

Publicerad 2008-10-11 14:30:12

hejhopp... tackar desamma vem du nu är :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela