Välkommen!

Idol igen då va ;)

Publicerad 2008-10-03 21:37:49 i Allmänt

22.56

Jaha ja då var idol slut för kvällen då.. Jenny åkte ut som jag ville.. bra röstat folket :)
Blev lite väl orolig när Johan satt kvar.. haha.. men de var rätt som åkte.. Johan skulle inte åk ut, de skulle vart skandal :P haha

mmm.. sitter här i min lägenhet o har nyss tagit ut efterätten ur ugnen.. o de doftar så himla gott så de e inte sant.. mumms.. hoppas de smakar lika bra som de luktar ;)

Funderar på att snart hoppa i säng.. så man orkar upp någerlunda tid imon o städa allt de sista o göra mat o allt jag ska dona me imon.. tar ju sin tid...

Natti med er.. ska dona lite nu innan sängen..

Puss o Kram




3 Oktober 2008 - 20.02

Jaha då var de dax för idol snack igen ;)

Först ut..

Johan... Söt var han idag i sina glaögon o hans outfit var j hel cool.. diggar han som fan o gillar hans stuk på låtar som jag sagt innan :) Han e ju sket rolig o kolla på :D Man blir glad.. han sprider verkligen glädje.. bra jobbat..

Jenny... Bra låt.. Snygga kläder idag.. Kunde haft lite starkare röst tycker jag.. Bra attityd på scen.. Dock inte så himla bra idag.. Håller med juryn, låter lite skrikig på dom höga tonerna..
Åker hon ut som dom tror tro? hmm.. jao kanske.. återstår o se vad dom andra har o leverea..


Jesper... Kalles kaviar.. tycker de e lite kul för de säger dom om mitt ex Erik.. eller min släkt säger de. haha...
o mamma säger han e lik min Erik.. hmm.. jao nu blev de mkt.. haha..
aja.. bra låt iaf.. nice outfit han med..
rörde sej snyggt på scen.. fick lite rysningar.. as ba jobbat.. tyckte verkligen om de framträdandet idag.. :D
Jurryn hade lite delade meningar.. hmm..


Alice... Fin låt.. Fin klänning.. fortfarande itrriterande att hon skakar så mkt på hakan när hon sjunger den låten.. mene aa hon sjunger den kanon snyggt.. bra framträdande där hon började med o sitta på stolen sen ställa sig upp o sjunga.. bra jobbat av henne.. Såg ut som hon verkligen skulle börja gråta där i slutet.. himla bra inlevelse..
Sjöng hon falskt? haha.. dom säger det.. men de hörde inte jag.. o jaa jag e as dålig på o höra om folk sjunger falskt.. hahaha.. så lyssna inte för mkt på vad jag säger :P O jag tycker de e så kul att hon har så bra förklaringar på precis allt alla säger :)


Robin... :D snygg e han på scen.. o vad gör de att han inte kan dansa som han säger? haha.. bättre o dansa fult än o inte dansa alls :) .. Men han har gjort bättre framträdande faktiskt.. Har inte så himla mkt o säga om honom faktiskt.. hihi.. han kollar dock lite under lugg o de e lite irriterande..


Anna... Idag var hon klädd mer som man vill se henne.. as bra låt.. älskar ju bara hennes röst.. så aa. .vad mer ska jag säga?.. Hon e jävligt bra iaf..


Robin... Nice outfit hanme idag :) Såg ritkgit bra ut faktiskt.. Modigt o ställa sig me samma låt som han hängde lös med IGÅR.. hoppas de går bättre för honom idag..Han e ju kalas bra.. Håller med jurryn idag..


Loulou... Nice outfit hon me idag.. hihi.. skulle dock vilja se henne sjunga den andra låten hon gjorde tidigare i veckan.. men de e ju bara vad jag tycker :P .. haha.. Tycker hon sjöng lite väl otydligt idag.. sett henne göra bättre..


Kevin... oh han tog den fina låten som han sjöng till sin mamma.. bra låtval.. O den som sa att han liknar David.. NEEEEJ.. David e så himla mkt sötare.. men nu när man tänker på de så finns de nog nån likhet.. båda små o mörka kanske? hihi.. Aja.. han sjöng fint idag me :) Haha hans kommentar var ju bäst..

när jurryn säger:
vet du vem jag älskar?

Kevin: näe.. vem?

Jurryn: Din flickvän..

hahaha

Kevin: vet du, nu sitter du inte säkert..

haha de var de bästa :D

han e säkert en underbar pojkvän kan jag tänka mig hihi..


Sepideh... Nice kläder hon me idag.. alla ser bra ut idag :P haha.. Hon tog också låten som jag tyckte bäst om.. hmm.. tror jag iaf.. duktig tjeja.. hon har sån power i sin röst.. i like it..


Jaha då vart de pause igen.. hihi.. o jag har så mkt o göra så jag orkar inte göra nånting.. ska fixa efterätten som jag ska bjuda på i morgon.. o förbereda lite av maten.. men tyvärr går de inte förbereda så mkt idag..
o jag ska städa o aa.. göra massa.. har iaf gjort en sås nu som vi ska ha imon.. så nu e den klar iaf :) hihi..


Elin har vart här idag :) Så himla kul o träffa den vännen igen.. var ju så länge sen.. blev några härliga skratt o mkt mkt mkt prat.. o färgade hennes hår också :) Fin fint blev de tjejen :D..
Förhoppningsvis så blir det ullared med henne den 16de.. weeieii... hoppas hoppas *håller tummarna* hihi..
 

Har ju jobbat idag.. de gick bra.. fast jag fick skicka in en tant me ambulansen så de tog massa tid..
o sen träffade jag tre nya penssinärer.. skoj.. dom var trevliga alla så de var bra =) hihi..
dom kände knappt igen mig när jag kom till jobbet idag på morronen.. haha de tyckte jag var lite skoj :DBörjar redan bli trött...
o jag ska ställa mig o göra efterätt efter idol.. haha.. hur ska detta gå :P ler.. joda de ska nog gå bra.. hihi.. kan inte säga vad jag ska göra.. men jag hittade receptet idag på nätet så vet inte alls hur det kommer bli eller hur de kommer smaka men de lät gott o det verkade rätt okey att göra :) O så passade de till vad gästerna ska få när dom kommer imon :P
haha.. mer kan jag inte säga nu för dom e inne o läser min blogg ;) haha.. Luriga jag ;)


Nehe nu börjar idol igen...


Lars... han ahde inte så nice outfit idag.. modigt o välja låten jurryn klankade ner på.. Hans kommentar e ju så go: om jag är en idol: NEJ de e jag inte :P hahaha.. go kille.. Aja tillbaka till låtvalet.. jag gillar den låten massa :D ..
han hade nåt speciellt i blocken idag tycker jag.. håller med jurryn.. han har ett eget sound.. good.. men han e ju så le den där killen.. haha.. verkar så sur o bitter men ändå inte :P


Yasmina... Oj hon är från växjö haha.. de har jag inte fattat förrut.. Hon e väldigt vacker den tjejen.. tänk om man kunde se ut så :O ... mkt fin röst.. o jag älskar denna låten.. får rysningar i hela kroppen.. Snygga kläder hade även hon idag.. blir mkt kläd snack idag :P haha.. Mkt bra framträdande tycker jag.. Håller dock me om att jag vill se henne i en up tempo...


Då var de alla för idag.. tycker de vart en bra kväll.. duktiga tjejer o killar.. väldigt bra startfält iår faktiskt.. Den som mest chockerade mig o tog mig med storm idag var faktiskt Jesper.. tyckte de var as skoj o se :) Får se vem som ryker ikväll.. de e svårt.. Men jag tycker faktiskt Jenny ska åka..
Så nu får vi se där innan elva vem som åker.. så nu måste jag gå o börja med efterätten :) hihi


Puss o Kram på er

Tycker om min pojk!!!!!!


På återseende!

//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela