Välkommen!

Idol

Publicerad 2008-10-01 21:04:20 i Allmänt

Jaha ja då vart idol slut för ikväll då.. Nu märks de att de e svenska folket som röstar..väldigt chockerande att Linda åkte ut.. helt fel enligt mig.. även enligt juryn.. jag tror hon hade mkt mkt mer o ge o visa för oss..
skärpning på hur vi röstar nu!!!!!!

i övrigt så ska jag ta o lägga mig nu.. ska ringa min darling o prata lite ;) Tessie står utanför sovrumsdörren o skriker jätte högt :/ Stackarn.. men jag ska helst inte ha henne i sovrummet när jag sover..

nehe ringa darling nu.. så nu har jag inte tid med er mer för idag ;)

Puss o Kram

//TucciT




Sitter o ser lite på Efterlyst om tyskan.. alltså.. jag föstår inte ritkigt.. hur kan hon säga så mkt o sen inte veta nåt?
hmm.. blir skum på sånt här..



1 Oktober 2008 - 20.13

Jaha då var de idol igen :) Första pausen just nu så skriver medans de är :)

Vet inte varför jag börjar skriva så mkt om idolerna mene aa.. kanske nån som e intresserad av mina åsikter? hahaha.. mene förstår om de e tråkigt o läsa.. men jag måste ju fylla i bloggen me nåt.. m,en gör såhär.. att de som inte handlar om idol skriver jag med fin kusiv stil.. o de andra som jag brukar med fet stil.. så ni som inte pallar läsa de jag skriver om idol kan ju läsa de finstilta ;) haha.. jag e inte så dum som jag ser ut jag ;)

Då har den rödhåriga tjejen Linda precis sjungit... jag tyckte hon gjorde bra :) Fin röst har tjejen...

Nu e de snart dax för Anna.. hoppas hon gör de bättre idag :) Nu ska vi se här när hon sjunger så skriver jag sen :)

Jaha då har Anna sjungt.. bra låt tycker jag.. lite mer goo i den :D lite svårt för o koölla in i rätt kameran.. men annars mkt bra framträdande tycker jag :) Fick lite rysningar faktiskt.. MKt bra gjort tjejen :D Goo Anna..

Yasmina.. så himla fin låt.. o gud vad sygg hon var idag om man jämför me förra gången :) Lite tuffare stil :) Rysningar får jag i kroppen.. e mkt pga låtvalet.. Fin röst har tjejen.. *gåshud* Lite hårda ord från juryn kanske, men jag kan hålla med.. lite mer låt med goo i för henne också.. Ballader blir lätt tråkigt..

Jenny... tycker synd om henne me sin sjukdom :/ Förstår inte varför vissa ska få såna här sjukdommar.. inte lik min sjukdom men jag kan förstå hur hon känmner de.. Neeeeeeeeeej var första tanken nu.. inte en ballad till :(
Men var ju lite höga toner o sånt.. o jag tycker hon klarar de bra.. Håller med jurryn här också.. tråkigt låtval..

Alice.. haha tjejen har kloka ord o säga msåte jag säga :P haha Tycker de e en så söt tjej.. verkar vara så go o klok :)
Äntligen en låt med lite klos i :D Fan så jävla bra hon var idag :) Diggar denna tjejen.. kan inte vara lätt o sjunga den låten.. men tycker hon gjorde de ritkigt ritkigt bra :)  Helt klart den bästa hitills..Tycker dock juryn var lite väl taskiga..
Jag tycker iaf de var KANON BRA!

Sepideh... hon har en vecker röst.. men ballad.. o aa.. jag kan inte ritkigt med ballader i såna här tävlingar..
men den kom igång lite sen o då var hon mkt bra :) Lite väl skrikig låt för min smak.. Duktig tjej med styrka i rösten :)
Håller med Laila.. hon bör välja modernare låtar..

Nu e de pause igen o sen e de Loulou :)
så nu i pausen ska jag passa på o gå o ta ett snabbt litet bloss.. *ajjabaja Tess*

Men sitter ju o snackar me min sötnöt också.. Erik hihi.. vill ha honom här NUNUNU ... Kom hiiiit me dej :P haha
Sitter även o messar med Rickard.. han hör av sig mer o mer o undrar hur man mår o.s.v... inget mig emot.. han får höra av sig till mig när han e på jobbet om han vill det.. lägger inte ner nån vidare energi på det faktiskt.. Nehe gå o blossa.. så fortsätter jag skriva sen när idol börjar igen ;) hihi


Loulou... Så go personlighet har denna tjejen.. Gillar hennes stil på låtar.. sköna o lyssna på :) Dock lite svårt idag för o höra vad hon sjöng på vissa ställen.. kanske jag som har fel på öronen? :P hahaha Mkt bra sångerska..

jaha de var då alla för ikväll.. hmm svårt o säga vem som kommer åka.. blir de Jenny tro? kanske.. Tycker dock att Anna  och Alice hade bästa låtarna helt klart.. :D Diggade dom..

Hmm har tryck över bröstet.. gör ont.. kän ner mig orolig o sånt.. ångest på gång? :(  Varför? När ska man få må riiiktigt bra? På riktigt? :O

Nehe nu blir de nog o se lite på efterlyst.. e ju om tyskans rättegång.. kan vara spännande.. :) Så de får de bli nu innan de e utslagningen..

meeen.. nu frågade dom om vilka som var nöjda med sitt framtädande.. ? Bara Loulou som räckte upp handen? :O
Va fan e dom inte nöjda me sig själva? de borde dom vara..
Aja nu ska jag sluta tjata :P

Puss o Kram

På återseende senare;)
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Silva

Publicerad 2008-10-01 22:12:19

Kan tänka mig, jag skulle vilja kunna höra en dag men går inte, kommer aldrig kunna höra. Kan ha hörapparater på mig så kan jag känna ljud men vad för ljud kan jag inte känna, är lite avundsjuk på min syster som kan höra & bra på teckenspråk :)

Men jag accepterar att jag är döv men ibland vill man kunna höra sång tex.



:)

Postat av: Svar till Silva

Publicerad 2008-10-02 10:25:23

Jao jag förstår de.. msåte vara jätte jobbigt o inte kunna höra.. men tur i oturen att du är född med de iaf..

okeey.. men varför har man då hörapparat? :/

okeey din syster inte hörselskadad alls lr?..

mjo förstår msåe vara jätte jobbigt o inte kunna lyssna på musik ju :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela