Välkommen!

Inte orkat..

Publicerad 2008-10-14 15:44:47 i Allmänt

15.40

Näe idag har jag inte orkat gå in här o skriva.. känner mig så less på allt.. känner mig inte riktigt bra.. tror jag e så trött för jag hela tiden får upp all mat jag får i mig.. måste skärpa mig me alla vitaminer o grejjer.. snart börjar jag väl tappa mitt hår annars :O

Vart iväg på sjukhuset o gjort min syndfältsundersökning idag.. de såg inte så jätta bra ut denna gången heller men sköterskan skulle visa resultaten för min ögonläkare så får vi väl se vad som händer sen.. jag blir bara så förbannat trött..

Idag skulle jag mest ha städat, men de har inte blivit så jätte mkt gjort.. e helt slut i hela kroppen o jag känner inte för nånting.. :(

Nee nu ska jag plocka iordning allt i köket iaf.. sen ska jag ner till Jysk me mamma.. vi ska hämta lite saker där :P haha.. sen blir de en snabb runda ut till mamma o pappa o fika sen hem o dona o lägga mig o se House sen sooova.. Jobba imon..

Weeii skoj att House börjar idag.. haha tycker om de programmet jag;)

Nu e de bara två dagar kvar...

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-14 17:09:33

mmm.. ska göra operationen men när vet jag inte då jag måste gå nerm inst 20 kilo först om inte mer.. vilket jag vet jag inte kommer göra få jag skulle göra operationen just pga att jag inte kunde gå ner själv!

Postat av: Svar till

Publicerad 2008-10-14 18:57:53

okeey... då förstår jag.. nej jag vet.. vissa behöver gå ner mkt innan.. vi hade de uppe på de mötet jag var på i torsdags.. tyvärr e de ju så att man måste de pga alla risker m.m.. men testa nutrilett.. själv mår jag jätte dåligt av såna.. men var ju tvungen o dricka de innan operationen.. fast jag hade inte så mkt övervikt så jhag behlvde ju inte gp ner nåt innan.. gick därmot ner när jag åt nutriletten ett antal kilo.. Kram

Postat av: bbellahh

Publicerad 2008-10-15 11:47:21

jag kollade också på house, det är asbra :)

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2008-10-15 11:48:31

jao haha House e ritkgit bra .)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela