Välkommen!

Jobb

Publicerad 2008-10-11 14:29:34 i Allmänt

20.51

Hej hej.. nu e jag här igen ;) Ler.. de blev inge vilande alls o inge film.. hmm.. blev o åka ut till Caroline o barnen istället, mkt roligare hii.. dom e ju så goa o söta :)

Nu sitter jag här med mamma o pappa.. slö rtittar på stjärnor på is.. o pappa skruvar mina stolar... fin fint blirre ;) hihi.. Bengan har vart här en runda också o hämtat sina öl... hihi.. nee vet inte vad jag ska skriva.. vi hörs

Ha en bra kväll alla

På återseende!
//TucciT




11 Oktober 2008 - 14.16

Jobb ja... idag har jag jobbat.. e helt jävla slut nu.. e så trött.. funderade på o vila nu när jag kom hem men får se hur de blir med det.. haha.. ni som känner mig vet ju hur svårt jag har för o bara lägga mig o vila.. de e i strot sätt omöjligt :O...

Hmm Idol igår.. såg ju inte utröstningen men fick höra idag på jobbet att Jesper var den som fick lämna.. *snyft*.. jag gillar honom på nåt sätt.. inte för han kanske e den bästa mene aa.. tyckte han förtjänade o vara kvar.. mer om de har jag inte o säga..


Skulle väl egetnligen bara in o skriva de nu..


Undra om man ska försöka lägga sig isoffan iaf o slå på en film o glo på? hmm jao de får nog kanske bli det.. ska bara kika runt lite på nätet med... o slänga in Bengans öl i kylen me kom jag på nu.. var på bolaget i klmar åt honom när jag slutade jobbet..


Äe nu får de räcka så skriver jag säkert mer sen..


På återseende!

//TucciT

Kommentarer

Postat av: Alina

Publicerad 2008-10-11 20:49:04

en av alla människor^^ hihi

Postat av: Svar till Alina

Publicerad 2008-10-11 20:50:22

haha jao jo... men hur hitatde du mig o börja läsa min blogg o så? :) Sket kul men ara nyfiken :D

Postat av: Alina

Publicerad 2008-10-11 20:51:58

jag hittade dig på någons blogg och klickade mig hit:)

Postat av: Svar till Alina

Publicerad 2008-10-11 20:54:34

Ah okey vad trevligt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela