Välkommen!

Jobb jobb

Publicerad 2008-10-20 22:27:39 i Allmänt

22.25

Yes nyss hemkommen från jobbet.. gått bra idag.. fast har mer ont än vanligt o de gr så jävla ont denna smärta.. blir galen.. men nu e jag iaf hemma med min sötis.. pikade honom med mess på jobbet om att göra de mys med ljus o varmt te o så när jag kom hem.. haha.. men ikke.. inte nånting :P daah.. dessa killar.. haha vart hittar man romnatiska killar? :P *pikar diiiiiig* (Erik, like ya)

Nee nu ska jag göra nåt annat.. Puss o Kram

På återseende!

//TucciT

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-10-21 13:08:13

haha jau det har jag:) taaack. hihi nee man hinner ju inte allt man vill.



Aw va roligt att grabben din är hos dig! haha jaaa romantiska killar är det dåligt med. Men ibland lyckas dom va ickeromantiska va riktigt romanitiska på sitt eget lilla vis:D utan ljus. säkert samma med din pälskling:P... hoppas ditthuvud blir bättre med det onda kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-10-21 20:38:25

Haha okeey härligt :) ler.. nee man hinner verkligen inte allt man vill :P



joda de e väl skoj att han e här.. jo romantiska killar finns de typ inte :O haha på vilket sätt menar du att dom e romantiska då?:P Nje huvuvdet vill inte ge me sig.. ska in på skut med ögonen imon o se vad som säger.. suck.. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela