Välkommen!

Killar

Publicerad 2008-10-22 15:06:37 i Allmänt

15.04

Finns de killar i detta landet (förrutom homosexuella eller Thomas) som kan se själva när nåt i hemmet behövs göras? Eller ska man ehöva tjata sig igenom hela livet? Jag undrar detta som f*n!!!!

Hå¨ller på o städa för fullt jag.. torkat av överallt o dammat.. städat toan o allt de där inne.. plockat iordning överallt.. torkat av hela käöket.. diskat några omgångar.. jao ty allt.. o så har Erik dammsugt förståss.. men nu orkar jag inte mer så nu strejkar jag.. ska bara diska klart o duka sne får de vara nog.. så idag blir de inga golv skurade heller.. Erik ligger på soffan han.. så nu ska jag gå ut o röka sen gå o diska de sista..

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT som undrar så mkt som bara den...

Kommentarer

Postat av: david

Publicerad 2008-10-22 19:58:22

Postat av: David

Publicerad 2008-10-22 20:03:05

Hihidu e för rolig!



Om Homosexuella e bättre än andra män det vet jag inte.

I vårt homosexuella förhållande är det jag som ser när det ska dammsugas...dammas...vattnas mm. Tror inte Emil är jätte bra på å så sånt men han e bra på å diska:)

Fast jag e uppvuxen med att min mamma gör allt sånt och pappa gör det inte. Men det kan ju oxå vara för att mamma alltid har varit hemma mycket mer än pappa så var för jag har fått den genen vet jag inte. det är nog ett intresse oxå.



Strejka kanske kan funka :)

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-10-23 19:11:44

haha javisst e jag fölr rolig ler :)



jhaha nje dom kanske inte e bättre än andra män, men för de mesta ser en homosexuell kille om de tex behövs plockas undan nån stans lr liknande.. vissa ser ju inte alls sånt.. bläää.. haha jao alla e vi duktiga på olika saker o tur e väl de ;)

mjo allt e la kanske ett intresse i slutänden ändå.. men även om man inte tycker de e kul så får man faktiskt hjälpa till ju.. tycker jag.. haha nja strejka funka nog inte.. för NÅN fattar inte ändå att man gör de.. haha..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela