Välkommen!

Mitt vardagsrum :)

Publicerad 2008-10-08 11:25:30 i Allmänt

19.46

God kväll på er alla glada :)

Dagen har vart rätt mkt o göra.. eller egetnligen inte.. har vart rastlös.. men har iaf varit på möte på jobb ju och de var som vanligt där :P haha.. efter de åkte jag till Lisa i butiken o snackade lite skit o rökte.. sen åkte jag o handlade.. lev så sugen på kyckling så de åkte jag o köpte.. sen var jag en runda på Jysk med mamma o kollade på köksmöbler :)  De var mkt fint o skulle passa perfekt i mitt kök.. så får se hur de blir ;) hihi.. känns som de går åt mkt pengar nu så.. aa får se.. :P Sen var de tillbaka till Lisa igen o röka o snacka lite mer skit, sen var de hem o käka.. kycklingklubbor o vitlöksbröd.. mkt smarrigt :D o lätt :P hihi..

Nu sitter jag o kollar på sjukhuset och har nyss duschat o gjort äppelpaj.. hihi.. blev så sugen.. får väl se om de blir gott.. inte testat göra sån paj förrut.. men doftar gott gör det iaf :D Ler..

Ikväll börjar Bonde söker fru.. ska bli spännande hihi.. o efter de så blir de sängen tidigt.. ska jobba imon så vill vara lite utvilad iaf :)

Nee nu ska jag gå o kolla pajen.. gottit..

Ha en fortsatt bra kväll..

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT



11.07

Jaha då var de väl dax o lägga upp bilder på första rummet... de får bli mitt vardagsrum.. hoppas nu dom som bett mig kommer kommentera.. :) hihi.. kommer inte skriva så mkt nu för jag har lite o göra.. ska fixa till mig så man ser lite fin ut idag på jobb tänkte jag ;) måste man ju ibland de me ler.. o så ska jag göra lax o god sallad o äta innan jag kör iväg.. mene aa här kommer lite bilder ;)

Vi börjar med soffdelen :) Vissa bilder blev lite suddiga, men orkar ej ta om dom så ni får nöja er med de :)




Och sen har vi här fönsterdelen av rummet :)


Tv delen får jag väl visa också då :) Skulle dock vilja ha en platt tv på väggen.. men man kan inte ha allt man vill tyvärr! Men nån gång kanske man vinner på lotto lr liknande o har råd med de? :O Hihi








O så andra sidan av mitt lilla vardagsrum :)


Bokhylle delen vid soffans vägg :)


O sist men inte minst bokhyllan vid lilla väggen.. med vitrinskåp o allt :)



Själv så är jag rätt så nöjd med mitt vardagsrum.. vad tycker ni om det? :D Nu vill jag ha massa kommentarer.. haha vill slå kommentar rekord så se till o säg vad du tycker ;) hihi

Funderar dock på att köpa nytt soffbord.. ett vitt litet runt... o ta bort mattan som e under bordet o istället ha en stor rund sån där hårig matta i vardagsrummet istället? ;) vad tycker ni om det? :O

Nee nu måste jag gå o börja me maten o de :)

SKriver nog mer sen efter mötet o så lr ikväll ;)

Puss o Kram

Saknar min Eriiiiik <3 Undra om han saknar mig? :O *pik, till dig Erik*
Haha klart han saknar mig massa ;)


På återseende!
//TucciT - som älskar hennes 70-tals musik som strömmar ur högtalarna :D

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2008-10-08 11:47:58

Jättefint och mysigt!:) Tycker om dina tapeter också, har likadana i vår hall här hemma. ;) Och angående en "hårig" matta och ett runt bort.. skulle nog funka kanon. Eller kanske en hårig matta och två mindre bord, typ där det större står över det andra?

Postat av: Linda

Publicerad 2008-10-08 14:16:19

Ditt teverum är jätte mysigt, vill oxå ha det så... :)

Postat av: Tessie

Publicerad 2008-10-08 15:21:32

jätte fint.. ^^ tror det kan bli riktigt nice me ett runt bord men de passar ju verkligen som du har det med! :)

Postat av: Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-10-08 18:16:42

fint =)

Postat av: Svar till Tessie

Publicerad 2008-10-08 18:31:08

Tack så jätte mkt :) Kul o höra:)

Postat av: Svar till Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-10-08 18:33:12

Tackar :)

Postat av: Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-10-08 19:06:50

hehe ja det stämmer =) Kram kram

Postat av: Svar till Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-10-08 19:40:44

de var ju bra det.. ler..

Postat av: Svar till Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-10-08 19:41:08

de var ju bra det.. ler..

Postat av: David

Publicerad 2008-10-08 20:15:17

Du har ett jätte trevligt, ljust och snyggt tvrum :)

Runda mattor e snygga!!!! kanske en färglick och andra inredningssaker i samma färg. Turkos kanske..???



kram

david

Postat av: jessica

Publicerad 2008-10-08 20:18:34

vad snyggt du har det :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-10-09 10:47:02

Va fint det va:) Ja tycker absolut du ska köpa en sånn hårig matta, jag va påväg o köpa en men sen ångra jag mig, Julia kommer säkert springa dit o kladda en massa så blir svårare hålla rent tänkte jag:P. Min lilla minigris:P... Men ta inte turkos matta ta en mer neutral färg...tycker jag då,men det är ju jaaaaag. MEEP MEEP, nu har jag läst massa i din blogg jag ser dubbelt:D

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-10-09 10:48:52

O Jag såg också lite på bonde söker fru:P Men det verka va roligare folk med förra säsongen. Haha han som skratta så roligt , störtskön. :P:P Kraaam!

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-10-09 19:42:23

Tack så mkt :)

Näöe inte turkost.. de har jag i mitt kök nu :P haha... sdka ha en neutral matta.. funderar dock på o ta in lite inslag av lila färger i kuddar gardiner o de.. har ju dom gardinerna jag fick av dig kom jag på precis nu.. weeiii nu fick jag ju idé :D haha.. Kram

Postat av: Svar till Jessica

Publicerad 2008-10-09 19:44:24

Tack så jätte mkt :) Kul när nya människor kommenterar :D

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-10-09 19:47:20

Äääääääntligen lite Amanda kommentarer.. de gilalr jag ;) hahaha.. nje kanske inte så bra om Julia ska gå o kladda på den :P haha näe jag tänker självklart ta en neutral matta haha.. så ofta som jag byter färger så vill jag inte ha nåt så pass stort som har sån färg.. Kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-10-09 19:49:36

haha jo verkar som de var roligare folk med i onde... förra året.. håller me dej :) haha men vi får väl se ;)

Postat av: Svar till Therese

Publicerad 2008-10-09 19:51:15

Tack så mkt :)

jao jo de e sant fast har hittat ett runt bord som jag vill ha ler.. :) Kram

Postat av: bbellahh - svar på komentar

Publicerad 2008-10-09 20:34:28

tack så mycket :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela