Välkommen!

Möte..

Publicerad 2008-10-08 10:11:59 i Allmänt

8 Oktober 2008 - 10.01

Japp idag blir det möte på jobbet.. se vad dom säger för skoj där idag.. hihi.. så ska jag o chefan fixa me mitt progrm på datorn så jag kan lägga in om min semester o de när jag ska till min pojk :D Weeieii...

Sitter just nu i sängen o ser på våra bästa år.. o pratar lite me Elin :)

Annars idag händer de nog inte så mkt.. jag har så jävla ont i skallen idag :( Hmm

Fick önskåmål igår från några st att jag ska ta kort på hela min lägenhet o lägga upp för de e så många som tycker jag har de så fint .) haha.. vad e de som e så speciellt o fint me min lägenhet egentligen? :O hii... så tänkte iaf ta o lägga upp kort i alla vinklar o så... ett rum i taget.. ett för varje dag... börjar nog med o ta kort på vardagsrummet idag o lägger ut sen :) Så håll utkik.. för snart finns hela mitt hem här ;) haha

Nu e de bara åtta dagar kvar... o ni vet väl till vad? ;)

Nee ska lägga mig ner lite o se klart på våra bästa år innan jag ska gå upp o göra mig iordning..

Upppdaterar senare...

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela