Välkommen!

Släkt träff

Publicerad 2008-10-21 16:44:39 i Allmänt

16.20

Jao då e de väl äntligen dax o uppdatera om släkträffen som vi hade i Lördags.. ler.. eller släktträff o släktträff.. var alla pappas syskon o mina kusiner o resppektive.. mkt trevligt var de faktiskt såå kul att alla kunde träffas på en o samma gång :) Inte ofta de händer.. men nu kom alla från sthlm, göteborg, halmstad, nybro, örsjö o emmaboda :) hihi.. najs najs.. ritkigt trevligt var de faktiskt :)

Fick ju träffa min underbara nya kusin Bruno.. sikken söt liten kille.. jag gick me honom nästan hela kvällen tills han skulle sova.. matade honom o bara mös.. riiiktigt mys var de :) Han tyckte nog om mig också.. hih iaf trodde hans mamma o pappa de :) Kul o höra sånt ju ler..

Har inte så jätte mkt o skriva om det.. men har lite bilder som ni säkert vill se ;) ler..

Börjar me lite mingelbilder från köket:

   
    

O lite mingelbilder från altanen:
   

O lite bilder från fikan.. (vi åt middag innan men de har jag inga kort från) :

 

Mingel i vardagsrummet:
  

Älskade kusinen.. världen sötnos.. Bruno.. Hinner tyvärr ej läga pp resten av bilderna nu.. så de får bli ikväll lr så :) hihi.. men ni får nöja er me detta sålänge ;) Så ska ni få se nåt otroligt sött sen.. så håll utkik ;)

På söndagen åkte jag också o träffade Bruno o hans fördäldrar o så.. o så var vi lite hos farmor.. hon e ju dålig så var skönt o få träffa henne lite.. Bruno låg o sov i mina armar hela tiden.. ritkigt ritkigt mys vill jag lova.. lägger upp bilder från de med senare när jag hinner..

Nu ska vi åka iväg o möta upp mamma o pappa..

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela