Välkommen!

Städ städ städ...

Publicerad 2008-10-01 10:53:05 i Allmänt

1 Oktober 2008 - 10.44

Jaha då vart de ny månad då..

Så glad e jag.. Erik bestämde sig för o komma.. så om 15 dagar kommer han, bror o David.. ska bli underbart o träffa dom alla..  saknar dom ju som bara den.. Bror o David stannar bara över helgen men Erik stannar till den 4de November :D weeii.. så mys vi ska ha de :D

Jaha annars då... jo..jag hade ju lite fel igår me vem som skulle åka ut, men jag tyckte nog de var rätt bra :) ler..
Vi får se hur de går för tjejerna ikväll.. hoppas så på att Anna skärpt till sig nu..


Hmm..


Städ städ städ var min rubrik idag.. för de e precis vad jag håller på med.. städat hela mitt sovrum nu på morronen..
tvättat de sista.. skurat ur hela kylskåpet invändigt.. diskat.. tömt Tessies låda o fyllt på ny sand.. o kammat igenom hela tessie också.. tänkte de var lika bra o göra eftersom jag ska dammsuga o de sen så..  vart nere med en massa karttonger o grejjer o slängt de :P jao jag har hunnit med rätt så mkt.. gick upp redan vid lite innan sju idag :P
hehe.. e lite seg nu men de får gå.. ska fortsätta o göra fint i köket nu tänkte jag.. Bengan kommer kanske på besök om en liten stund :) hihi.. o här istter jag i mys kläder o rufsigt hår.. men vad gör de haha..
han får ta mig som jag är .. ler..o de gör han ju.. haha

Nee ska väl gå o fixa lite till här nu.. o gå ner o kolla tvätten så att fläktarna fortfarande är igång..

Men jag skriver säkert senare..

Kram Kram o Stoooooor Puss till min darling ;) Like ya!

På återseende!!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Majja

Publicerad 2008-10-01 17:39:40

Härligt du. Då slapp du ju vänta ändå till november. Vad pysslar Erik med annars då och var bor han då?



Nu ska jag ta och äta middag och glo på 90210 :) Kram

Postat av: Svar till Majja

Publicerad 2008-10-01 17:41:20

jaa de e j'ätte skönt att han kommer ner en gång till innan jag ska upp :) hiih..

han gör inte mkt. går arbetslös just nu.. s¨å söker jobb.. han bor i ånge.. norrland.. 80 mil från mig :P hahaha..



okeey jag städar jag :P tråkigt..

Kram

Postat av: Marre

Publicerad 2008-10-01 19:10:20

Usch så tråkigt det är att städa. Jag kom hem från skolan idag så var det riktigt fint här hemma så jag slipper nog städa idag. Men det ryktades om att det skulle vara fest här i helgen så då blir det städa x2.

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2008-10-01 21:05:34

mjo de e tråkigt o städa.. haha..

okeey hehe bor du inte ensam eller?

jasså haha ,jo efte rfest så blir de mkt o städa fär de mesta :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela