Välkommen!

Städ

Publicerad 2008-10-29 08:56:40 i Allmänt

12.12

Sitter ute hos mamma nu.. Erik e hemma.. jag e ute o fixar o ska hämta tvätten vi tvättade här igår.. stannar o ser våra bästa år här.. Varit iväg o handlat lite.. kranen till vasken lr den som sitter på kranen gick sönder igår så var tvungen o köp en ny :P .. sånt som händer..

Sen blir de hem till min sötnöt o städa o allt de där :P Hann en del idag på morronen när Erik låg o sov.. dammade allt i hallsen hann jag med o torka av allt de.. o skura toaletten o sånt dr smått o gott :P haha

Nu ska jag ta ett bloss me mamma..

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT


08.50

Yes de e vad de blir idag.. städa. ska fixa iordning allt här hemma så de blir snyggt igen :) Hihi..

Igår var vi på ikea en snabb runda.. för äntligen hade dom fått in mitt soffbord så var där o köpte de :) Efter det så var vi på coop.. handlade lite o hittade en billig resväsa så nu behöver jag inte oroa mig för de längre :D hihi.. Hittade även ett par jätte läckra stövlar som jag vill ha, men tyvärr var dom slut i just min storlek.. attans också :P haha..

Efter ikea o coop så körde vi till mamma o pappa.. skulle tvätta en del där.. så vi åkte dit o fikade o så.. sen fick jag astmaattack o hittade inget astmaspray så vi fick åka hem igen.. vi skulle sett house hos mamma men de fick bli o se de hemma istället..

Åkte hem.. slog på tv.n.. slökollade lite på house.. o skruvade ihop mitt nya soffbord.. oh så kalas bra de blev:D hihi.. så tack till Emil o David som bidrog den storsta delen av bordet och sen Madde Eric Caroline o Thomas som idrog me en liten del dom också :) hihi,, (fick alltså pressentkort på ikea när jag fyllde år) Tihihih.. Kanon fint blev de iaf :D Weeeiii så nu e jag glad.. bara ny matta som fattas.. inte så snyggt me denna mattn nu så ska nog ta bort den idag tror jag.. äe jag får se :D

Nu sitter jag här i min ensamhet.. Erik sover så klart.. min lilla söt..

Haha e de nån mer än jag som börjat slå in julklappar o längtar som attans tills man får sätta fram julpyntet? ;) hhi..

Nee jag ska nog passa på o läsa lite bloggar nu :D

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2008-10-29 11:17:03

Haha tack:P... hihi



Joo jag längtar oxå till julpyntet! :D.. men inte julafton. Kanske för att det är Julias första Julafton då hon förstår mer. Men annars BLÄ för all stress på julafton me all mat o allt som ska tajma.

Postat av: bbellahh - svar på komentarer

Publicerad 2008-10-29 13:51:00

-Min tjockiskväll blev perfekt :)



-Ja det är nog för att jag inte går och lägger mig förräns sent på natten ;)



-Jag kände aldrig att nåt bet mig, bara att det kliade :S



-Ja corner är mysigt :D

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-10-30 07:17:13

haha jao de e mysiogt me julen o julpynt o allt :) hihi.. jooo klart man längtar till julafton.. älskar julafton :D hihi.. de blir intre stressigare än man gör de.. min jul brukar ej vara så stressig :P



Kram

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2008-10-30 07:19:28

-haha härligt att din tjockiskväll blev perfect :)



- mjo fast fast att jag lägger mig tidigt på morronen ibland så kan jag ändå inte sova så länge :P



- usch då.. undra vad de var som bet dig då.. hmm



- es corner e mysigt.. men som sagt inte vart där på nåt år nu :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela