Välkommen!

Svar till ......

Publicerad 2008-10-15 09:54:12 i Allmänt

09.50

Jag har visst missat o se en kommentar till "baby".. där har en person som döpt sig till "......" kommenterat o skrivit: "Fula människor får fula barn.. så enkelt är det" .. fan så omoget av dig o skriva sånt o inte våga stå för vem du är!!!! Skärpning för faan..

Typiskt att detta skulle komma idag.. lr rättare sagt att jag skulle se de idag.. e redan irrterad för jag fått stanna hemma från jobbet idag.. så jävla ont i huvudet så de finns inte.. kunde inte resa mig idag på morronen för jag bara trillade ihop igen... nu kan jag iaf sitta upp liten stund åt gången.. men de gör så jääävla ont.. jag som har massor att göra idag.. får hoppas att det släpper snart..

Imon gäller det.. imon blir de ullared :D weeiii.. o så kommer ju min grabbar.. ska bli så mysigt o få ligga med Erik igen.. eller aaa.. sova med Erik.. hahahaha... jojo där försökte jag vara rolig :P dah... jag har kanske inge humor men va fan :P hihi

Neee nu e de äntligen dax så jag får ta tabletter igen.. ha de så bra alla så skriver jag säkert om en stund igen lr nåt :P

På årerseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-10-15 10:50:35

Bry dig inte vad idioten skrivit för sjuk kommentar till dig! Det finns inga fula barn...jo i så fall den personen som skrev det ( kan ju inte ha mycket i hjärnan att skriva något så dumt) Du är fin Therese och jag beundras att du lyckats gå ner så mycket i vikt! Du är en stark person så låt inte en sån dum kommentar trycka ner dig! Många många Kramar till dig

Postat av: Svar till Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-10-15 10:53:08

Heej Mickaela.. tack för din fina kommentar :) skoj o höra sånt.. visst jag kanske vart duktig.. men stark de e jag då verkligen inte.. tyvärr.. jag e väldigt svag o nja jag tog inte åt mig så mkt.. men visst fiinns ingafula barn kanske.. men denna människan syftde nog mer på att Erik o Jag öär fula.. haha... fegt är de o skriva spånna kommentarer o inte våga stå för vem man är.. kram

Postat av: Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-10-15 11:01:12

Dåligt ändå, speciellt när de inte kan stå för de det skriver! Ni är absolut inte fula...ni är jätte söta ihop och passar så bra tillsammans! En sån sak kan bara sjuka människor skriva nt eller folk som är avundsjuk! ?? Många kramar

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-10-15 11:02:39

Har du Msn? Lägg till mig i så fall! Mikaela[email protected]

Postat av: Svar till Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-10-15 11:03:47

Jao de e de som e de dåliga.. att man inte kan stå för de man skriver.. haha tack så mkt för de:) ler.. jao de e väl förmodligen en som e avensjuk..

Kram

Postat av: Svar till Mikaela

Publicerad 2008-10-15 11:04:41

klart jag har det :) vem har inte? :P haha..



tw84[email protected]

Postat av: Linda

Publicerad 2008-10-15 11:16:02

Att fula människor skulle få fula barn är skitsnack... jag är ful o har VÄRLDENS finast barn!!

Postat av: Svar till Linda

Publicerad 2008-10-15 11:45:14

Meeh man ska inte säga att några männsikor e fula!!!

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-10-16 09:47:10

haha skämtar du? tss vilken omogen liten skit:P... att man ens tänker så fattar jag inte.menmen finns folk till allt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela