Välkommen!

Tagit mig hårt

Publicerad 2008-10-27 09:41:02 i Allmänt

09.37

Jao de har tagit mig väldigt hårt detta me att Yvonne ligger på sjukhuset :( Gråtit hör massa i natt o på vägen hem från jobb igår o till jobbet o aaa de kommer lite närsom..  de jobbiga är också att farfar dog av just denna cancer, o dom sa igår på jobbet att med den cancern trodde dom de brukar gå väldigt snabbt till slutet.. GLÖM DE.. ge INTE upp.. vill inte förlora en såhär go o snäll människa.. de får inte hända! Jag vägrar.. hjälper de? :O

Nu sitter jag här med datorn i knäet o bara funderar, har precis gått upp.. tänkte se lite på ensam mamma söker som var igår.. sen blir de e väcka min pojk.,.. kom nyss på att jag ska vara på sjukhuset mellan ett o fyra.. hade jag helt glömt bort.. så aa får la kolla på ensam mamma söker o sen börja göra mig iordning.. jag som hade tänkt en riktig mysdag med bara mjukisbyxor film o mys.. mene nee de gick inte :P haha..

Nee nu ska jag titta på det så jag kan göra mig klar sen..

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-10-27 10:20:14

Men gumman...Va jobbigt. Jag tänker på dig. Jag vet hur svårt det är, flera jag känner har dött i cancer o min farfar ganska nyligen. Svårt o veta hur man ska hantera det,...Man vill ju kunna GÖRA så mycket...O så kan man inte göra ett skit mer än att se på o finnas där. ....Hihi mjukisbyxor är det bästa som finns, jag har hur många som helst:P usch jag har lagt mycket pengar på dom....Är inte det rätt korkat då? hah!... Hoppas det går bra på sjukhuset då! oj jag skrev en bok vafan....kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-10-28 09:33:31

Tack.. jo de e jätte jobbigt.. mjo många känner folk som dör i cancer o de e ju så jävla orättvist så de finns inte.. usch de var tråkigt o höra gumman..



jo mjukisbyxor e skönt :P ahah...



Gölr inget du skrier bäcker.. de e bara skoj :P

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-10-28 18:38:28

Jag förstår det, usch det måste vara så hemskt! vet inte vad jag skulle göra om jag fick reda på att någon i familjen hade cancer..

Postat av: Melinda ♥

Publicerad 2008-10-28 22:53:11

Var stark.



Söt blogg :)



Godnatt ♥

Postat av: bbellahh

Publicerad 2008-10-29 15:19:49

lider med dig :(

Postat av: Svar till Mikaela

Publicerad 2008-10-30 07:21:30

Näe usch de e inte kul alls.. visst hon är inte inom familjen men har varot som en mormro/farmor för mig..



plus att min farmor också fått nåt canecerliknande o ska in o opereras nu på tisdag.. usch.. jädra cancer!

Postat av: Svar till Melinda ♥

Publicerad 2008-10-30 07:22:50

Tack så mkt :) kUl o höra.. kul o se när folk skriver kommentarer o visar sitt stöd fast man inte känner varandra :)

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2008-10-30 07:23:46

Tack Bella.. usch cancer e fan hemskt.. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela