Välkommen!

Til Salu

Publicerad 2008-10-10 13:52:05 i Allmänt

Nu var de meningen att jag skulle lägga in mitt köksbord o stolar här också.. mene tog inte många minuter så var allt sålt.. dynorna också :) haha.. så underbart.. Tack Ullrica som vill gynna mig o ge mig lite pengar för mina gamla möbler.. haha.. gud så glad jag blev.. trodde ingen skulle nappa o att jag skulle få ställa upp de på vinden bland alla mina andra gamla prylar.. men ikke.. eller jo de ska stå där uppe tills hon hittar lägenhet men sen så ska de bort.. weeiii så bra :)

Nu så ska jag köra ut till mamma o hämta den stora bilen för o sedan möta upp pappa på Jysk o få mitt nya köksbord o stolar :) najs najs..'

Puss o kram skumbanan..

På återseende!¨
//TucciT




Stolsdynor säljes..

Fyra stycken för 120kr... Snygga o sköna är dom... o till bra pris.. jag köpte dom för lite över 200kr...



Snyggt mönster till ett modernt hem :)



På ena stolsdynan är de nån färgfläck i vitt.. detta tänker man dock inte på.. ni får se bild på de med..



Är ni sugna på o förnya lite i ert hem? till ett billigt pris o få de snyggt? :) SKriv till mig så fixar vi detta.. De är köpt på jysk o finns även som gardiner, dukar m.m...

Hör gärna av er..

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Emil Adén

Publicerad 2008-10-11 17:54:17

Haha, fan va bra att du sålt mitt bord och stolar! Delar vi 60/40 på det då? ;)

Ha en underbar kväll så hörs vi!

Stor kram från brossan

Postat av: Svar till Emil Adén

Publicerad 2008-10-11 20:25:07

hahaha visst e jag bra.. javisst om du komemr o hmtar de för jag vill ha bort de imon.. så visst :P hahhaa-...

kram kram

Postat av: Alina

Publicerad 2008-10-11 20:30:20

Hej! hoppas du får en trevlig kväll:)

Postat av: Svar till Alina

Publicerad 2008-10-11 20:45:00

Hej! Tackar desamma.. vem e du? :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela