Välkommen!

Tråk tråk

Publicerad 2008-10-21 16:20:18 i Allmänt

16.27

jao gud vilken tråk dag idag.. har inge humör alls mer än sur o tvär o irriterad..vad man än säger o gör så blir inget som man vill.. inget blir gjort.. dator dator dator e de som händer typ.. trött på de..

Nu har vi precis käkat lite midag iaf.. kryss i taket att de blev av säger jag bara.. nu ska vi snart åka o möta upp mamma o pappa på jysk o sen hem te dom.. så skönt.. faktiskt.. vet inte vad jag ska säga.. suck..

Nu när jag ändå har lite tid vid MIN dator så tänkte jag uppdatera lite om släktträfen o så.. lite bilder o lite sådär ;) hihi. har ju inte mkt tid o sitta vid min dator för så fort jag reser mig blir den upptagen :P gäller o passa på nu :)

På återseende soon!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela