Välkommen!

Tvätt

Publicerad 2008-10-10 09:52:10 i Allmänt

10 Oktober 2008 - 09.48

Godmorogn alla där ute :)

Nu är de fredag o jag tvättar.. igen.. fast såhr lite tvätt har jag nog aldrig haft.. typ en maskin.. fast blev inte ens full o så måste jag tvätta de i två eftersom de e olika färger.. mene aa.. så de går iaf snabbt idag.. skönt det :) .. Sitter här i soffan just nu o väntar på att våra bästa år ska börja :) Idag tror jag annars inte att de händer nåt speciellt.. kanske ska ta mig ner på stan o köpa nya köksbordet o stolarna? :D Vore juh skoj.. får fundera lite till på de.. hihi..

Idol ikväll.. undra hur det kommer gå.. hihi.. spännande ju o jag lär uppdatera mer om de ikväll hihi.. vad ska alla andra som läser göra idag da? :)

Idag kanske de blir lite kort på min snygga hall så ni får se den.. blev ju inga kort på nåt rum igår.. men vi får se frammåt dagen hur det blir :)

Har egentligen inte så mkt o säga just nu mer än att de e SEX dagar kvar.. o jag längtar som faaaan.. både efter killarna o efter ULLARED.. weeiieii.. ska bli så skoj.. Ska även träffa Elin på onsdag.. för hon ska sova hos sin pappa så jag träffa henne efter hon slutat jobbet på onsdag.. vi ska bort där Adam tog sitt liv o sätta ett ljus.. jag har lovat o följa med henne och även jag kände ju Adam lr visste mkt väl vem han var så därför nekade jag aldrig på att följa med.. Usch..

Nehe nu börjar de på Tv o jag ska uppdatera här.. så hörs vi senare!

Pussendå

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela