Välkommen!

Uppdatera

Publicerad 2008-10-19 11:17:24 i Allmänt

11.06

Skulle vart inne o uppdaterat me massa bilder m.m nu.. men mamma ringde nyss så  vi ska hem till min faster innan Bruno o dom åker hem så vi hinner träffa dom hihi.. Erik ligger o sover som en liten gris så jag ska åka själv så får han chans o vila ut idag :)

Har rätt mkt o uppdatera om sne när jag har tid.. typ som att Erik kommit hit, Emil o David vart här i helgen, ullared, "släktkalas" o Bruno :) hihi.. o sist men inte minst.. min fylla i Fredsags.. 25års fest o sen krogen.. usch o fy för mig vad jag kan göra bort mig.. haha mer om det får ni läsa senare lr nån annan dag :P Så håll utkik :D

Nuu ska jag göra mig klar så jag e ritkigt klar när mamma kommer o hämtar mig :)

Lägger upp ett litet samkprov på en bild med en STOLT o GLAD Therese med En liten bebis Bruno i famnen ;)

På återseende!
//TucciT


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela