Välkommen!

Ambulans Till Akuten

Publicerad 2008-09-21 10:02:06 i Allmänt

21 September 2008 - 09.50

Hej hej på er

Nu var de ett tag sen jag skrev igen..
E nere i skåne.. krasslig som fan.. förkyld o fortfarande ont i hals o luftrör.. verkar ej som pencillinen tar..

Erik åkte hem igår.. tomt är de utan honom.. men värre lär det bli när jag kommer hem till mn lägehnet.. vi har ju trotts allt bott  tillsammans nu i en månad..

Igår  var de en mys kväll me moster o hennes familj o mamma o pappa.. åt tacos som var jätte gott..
Sen låg jag o moster i sänegn o bara tittade på tv o pratade o så.. eftersom vi båda hade lite feber o trötta..
Efter ett tag säger de pang o jag får världens magverk..
skrek som fan o bara grät.. aldrig varit me om så stark smärta i hela mitt jävla liv..
Släppte inte så vi fick ringa ambulansen.. den kom väl rätt så snabbt men kändes som de tog flera timmar..
Mamma o jag ¨kte med ambulansen.. jag bara skrek rakt ut där också.. obeskrivlig smärta..
kommer inte till akuten..
får man nån smärtlindring? Näe da.. de e magsmärtor då får man inte ge de..
Tog as lång tid innan läkaren kom.. några timmar.. o när han väl kom så hade de lugnat sig så han tyckte inte jag verkade ha så jätte ont..
men han viste inte vad de var ritkigt.. så fick ingen smärtlindring ändå.. sen var de o träffa läkaren fram o tillbaka o dom misstänkte en riktigt rejäl magkatarr..
fick en svin äcklig liten shot typ.. höll på o spy. men den hjälpte juh inte..
så då blev de massa snack igen o ingen smärtlindring..
efter mkt om o men så fick jag iaf åka hem.. fast han dom ville egentligen ha kvar mig.. för han snackade med en nevrokirurg i Lund om min shunt o skalle o de så han tycktejag skulle stanna..
men jag fick själv bestämma.. o säger man så så e de ju klart jag åker hem :)

Idag mår jag iaf bätttre... men e väldigt öm.. o trött.. men inte konstigt efter allt igår.. o så kom vi hem efter fyra på natten.. o gick upp för ett bra tag sen..

Lite besviken.. min pojkvän har inte hört av sig o dagt att han kommit hem.. 
 Lite ledsen för detta.. men finns säkert nån anledning till detta..
han skulle ju inte bara skita i o höra av sig..
han är ju min underbara pojkvän o jag saknar honom redan..

tycker iaf om MIN Erik!

Idag fyller min kusin Michaela år.. GRATTIS till henne..

Nee ska gå o föröska äta lite frulle..

Puss o Kram

På åteerseende!!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-09-21 10:31:34

Men lilla tessan inte visst jag att du var dålig. Skönt att det inte var något allvarligare och att du mår bättre. Hoppas nu att det inte terkommer.



Det här med Erik har säkert sin förklaring efter en lång tågresa så är man säkert väldigt trött. Han ringer säkert. Men jag kan hålla med om att han kan höra av sig att han är framme å se hur du mår.



Kram david

Postat av: Sia

Publicerad 2008-09-21 15:02:43

Åh jag älskar din header!!

förtjust..!!

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-09-22 09:17:18

Jao jag var väldigt dålig, e fortfarande dålig men inte lika mkt..

nje de varväl inge allvarligt.. eller kanske.. vet inte.. dom vet inte säkert vad de är :( Näe hoppas verkligen inte att de återkommer för de vsr de värsta jag nånsin varit med om..



mjo han kunde hört av sig o allt.. men vi har snackat om det nu o han fick nog lite skuldkänslor o så.. men men..



Kram

Postat av: Svar till Sia

Publicerad 2008-09-22 09:18:09

Oh tackar så mkt :) skoj o höra de :d

Postat av: Bjanca

Publicerad 2008-09-22 16:43:17

Usch gumman!! Hoppas verkligen att du blir piggare snart. Förstår inte att du ska ha sån otur kramar om

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-09-22 17:11:37

Men usch stackare:( tur du mår lite bättre idag. Tänker på dig jag<3



Jo det är bra med mig:) kram

Postat av: Svar till Bjanca

Publicerad 2008-09-26 10:09:24

heej

tack så mkt.. näe vet inte heller varför jag jämt ska ha sån otur..



inte viste jag att du hade blogg heller :) Trevligt :)¨



Kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-09-26 10:09:45

mjo inte kul o jämt vara sjuk inte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela