Välkommen!

Bestämmt :(

Publicerad 2008-09-13 11:19:17 i Allmänt

13 September 2008 - 11.10

Jao då vart de bestämmt.. Erik åker hem den 20de.. snyft.. fast iof då har han vart här i typ en månad..
så ag ska inte klaga hehe..
men de kommer bli så ensamt när han åker.. :(
Biljetten e bokad från Malmö..
Så Erik o jag åker till Malmö o hälsar på nån gång nästa vecka, när jag mår bättre så sticker vi :)

Haftsvårt för andningen inatt.. oäven nu när jag sitter här..
ska nog föröska ta de lugnt idag..
sov ända till elva faktiskt.. men e trött iaf.. vaknar massor med gånger..

Tessie är för söt.. smet ut på balkongen inatt.. o hon e ju en rätt så tjocka katt..
och de e en liten springa på min balkong in till grannens..
sen bara hörde jag nåt lite konstigt ljud o sen var katten borta.. snabbt som fan gick det..
o jag gick här o ropade o så på henne men hon kom inte..
sen kollade Erik in på Robeerts balkong, då satt hon där.. så vi ropade på henne så kom hon in direkt.
sen gjorde hon lika dant igen..haha.. hon e en liten buse..
även om hon e jätte duktig o verkar komma ihåg att hemma hos mig får man inte göra som man vill o vara uppe på vilka saker man vill.. duktig Tessie..
min älsklings kisse <3

Nee nu ska jag ta o kolla lite på scrubs o sen kanske börja hänga in lite mer tvätt som hängt på tork här i vardagsrummet..

Förresten vi låg o såg en film igår som jag köpte..
"the jane austen book club"
den var riiiktigt ra.. både Erik o jag tyckte faktiskt det.. så den rekomenderar jag :)

Ha en bra dag

Puss på er
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2008-09-13 13:05:08

Kan inte du hjälpa mig? Om din kisse leyder så fint så måst ejag undra vad du har gjort? Jag har försökt med allt men den minsta av mina katter är så odräglig... Imorse har han lärt sig hur han ska komma upp på diskbänken och jag har redan avrit där och tagit ner honom och ajabajat honom fyra gånger... Vet inte vad jag ska ta mig till. Stora kissen är hur duktig som helst och verkligen mammas flicka.

Postat av: Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-09-13 13:18:28

Dom har köpt tomt i puke och håller på att bygga ett helt nytt hus=) Kram

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2008-09-14 11:21:30

hewjsan..

jadu jag vet inte vad jag gjort me henne.. haha.. hon bara lyder när on e hr hemma.. rätt så bra lyder hon iaf.. jag har sett till o fyat ordentligt på henne när hon varit på ställe hon inte får o tagit bort henne o fyat igen.. de e svårt hur man ska göra.. mene aa de e så jag gör iaf :).. gjorde de när hon var liten redan när hon odde här.. lr hon var typ ett år då lr nåt.. sne har hon ju bott hemma hos mamma o pappa.. o där var hon uppe överallt på alla bänkar o allt.. men mig lyder hon :)

Postat av: Svar till Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-09-14 11:23:25

okeey fy fasen där ser man... vill jag me göra.. :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela