Välkommen!

Bilder

Publicerad 2008-09-02 10:42:12 i Allmänt

2 September 2008 - 10.16

Tänkte ta o uppdatera lite igen här :)
Lägga upp lite bilder från Veckan som gått o så :)

Sitter just nu ute i soffan i vardagsrummet o ser på våra bästa år..
min lilla grabb liger inne i sängen o halv sover typ..
Ska iväg o träna snart jag..
o han ska städa :P hihi

Annars idag vet jag inte ritkigt vad som händer faktiskt.. apoteket måste vi till iaf..
sen kanske en ruinda till mamma o pappa :D
Dom tycker ju om Erik så mkt :)
De glädjer mig :D
Sen kanske dom ska komma hit på middag ikväll.. som Erik ska laga..
hoppas de e gott gott ;P

Nee lite bilder skulle ni få ja ;)

På återseende!
//TucciT - Som är så jävla röksugen :(

28de Agusti - Erik o jag fulade oss lite me kameran :P
    


29de Agusti - Min heting sitter vid datorn ;) O vi satt ute på balkongen på natten o bara mös :)
 


30 Agusti - Vi var o grillade o hade de mys hos Elin o Andreas.. mkt trevligt
   
   
    
 
  

31 Agusti - Vi var hos mina föräldrar o Emil o David var också där, blev lite spel o umgås o middag o så :)
  
    
  

Sådär ja de var dom bilderna man har som man kan läga ut iaf :P haha
Ler
Kommer väl fler i veckan säkert..
nu måste jag gå in o säga hej då till min Erik o sen köra iväg o träna
Puss på er

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Publicerad 2008-09-02 12:52:07

Varsegod :)

Postat av: Svar till MAMMA JESSICA....

Publicerad 2008-09-02 12:55:41

:) din e inte heller så tokig, måste bara pass apå o fråga.. blev du mamma när du var 14?

Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Publicerad 2008-09-02 13:00:39

Tack dock är jag less på den:P men har ingen dator hemma för tillfället då min har gått sönder :(

Japps jag var bara 14 år.

Postat av: Svar till MAMMA JESSICA....

Publicerad 2008-09-02 14:47:10

ah okeeye... kan bli så ibland tyvärr... mjo de e rätt tidigt :) men allt går bra o så? :) vill också ha en liten unge :D Kram

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-09-02 18:53:46

Kul att se dig glad igen=) Är så glad för din skull..hihi Du är välkommen på fika någon gång om du är sugen på att träffas ;-) Kram

Postat av: Svar till Mikaela

Publicerad 2008-09-02 20:18:23

aw tackar :)

mjo de känns bra o vara glad igen .. ler..

ja tack de skulle ju vart trevligt o göra det :)

Keram

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-09-02 20:48:22

Kul o se massa bilder!:)bra ni har det så bra tillsammans.



Jorå det e bra med mig... haha jaop den ormen e inte så söt.... O du får låna ungen har jag ju sagt!! haha ge mig några frimärken så kommer hon på posten...men risken e att det ligger någon annan där istället...en orm kanske:D haha

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-09-03 05:52:32

Hihi mjo får la hoppas de e lite kul o se massa bilder iaf :P hihi..

aa haha hur många frimärken vil du ha? :P

Mjo men jag får la titta o känn noga på paketet innan jag öppnar de då? :P hahaha Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela