Välkommen!

Ensam..

Publicerad 2008-09-09 18:10:03 i Allmänt

9 September 2008 - 18.06

Jaha ja då vart man ensam igen då..
haha..
farsan snodde min pojkvän o stack med mc:n till sppedway o ska kolla på de.. så dom komemr väl hem sen ikväll/natt nån gång :P haha kul dom går så bra ihop iaf :) ler
Första gången min pojk ska åka mc i hela sitt liv o första gången han ska se speedway live :) haha.. rioligt för honom :)

Annars idag har vi mest vart o handlat o sen varit uite hos mamma o hälsat på.
Caroline o hennes underbara barn var me också så de var mysigt :) hihi..
jag blir ju så sjukt kär i barn.. hiih.. fick några ritkigt bra/roliga foto.. men med pappas kamera så kan inte lägga upp dom ännu.. hihi.. men ska köpa en stor ram imon på ikea där man kan sätta in massa olika foto så där ska jag ha på mig o barnen o lite sånt :) hihi..

Nee nyss kommit hem o slängt in en kladdkaka i ugnen.. så ska passa på o diska medans den står inne.. ler..
sen blir de bara p plocka här hemma o bnaka lite inför kalaset :)

Ha de gott alla

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: bbellahh

Publicerad 2008-09-09 19:37:36

jo jag har för mig att jag svarat men du kanske inte minns ? :) ja på pappas sida. hon är ett år nu.

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-09-10 09:08:04

Vadå VA KALAS? ääääjaaa bjuden:O:O :D:D:D haha.

Gör du idag då söt? kram

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2008-09-10 11:17:33

hmm okeey jao nåt sånt e de väl då haha.. men vad skoj :) gud vad sött.. vill också ha bebis:)

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-09-10 11:19:42

Jao Kalas.. haha vet du inte vad de är? ;) hahaha.. javisst edu bjuden.. bara du har paket me dej så får du komma? skratt.. näe da behöver inga paket.. bara kom :P hahaha



jdu vi håller på o göra iss iordning.. vi ska me mamma te sjukhuset sen ska vi på ikea.. mamma pappa erik o jag :) hihi mys



Kram

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-09-10 13:02:47

haha men vafan jo men jag undra ju VARFÖR du skulle ha kalas, om det va för du fyllde år eller för din kompis fyllde år eller hum...nu är jag förvirrad igen... o du jag går aldrig på kalas utan paket men däremot får du flytta närmare om du vill ha äran att få mig som gäst på ditt kalas....haha närå, MOAHA, ok va mys för er då:) krocka inte me någon på ikea nu, jag vet du kan bli helt till dig av alla saker där, men du kan faktiskt inte köra som en galning med kundvagnen där inne... det finns andra som går där också...ååå ....att jag alltid ska behöva säga det... :P:P:P kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-09-11 14:02:30

haha för JAG fyller år såklart :P haha.. jao de e lätt o bli förvirrad du tjejen ;) hihi.. mjo jag får nog flytta närmre då.. synd som fan att de e så långt.. känns som vi ksulle haft skit kul tillsammans :) lite flumma båda två :P nje jag krockade nog inte me nån på ikea.. men de var nog nära.. haha.. haha ja de e förjävligt att du alltid ska få säga till mig :P Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela