Välkommen!

Hopplöst

Publicerad 2008-09-05 10:10:33 i Allmänt

5 september 2008 - 10.06

Hopplöst är de..
när man inte kan sova..
vaknade kvart lver sju o låg o försökte somna om till lite efter åtta.. sne gav jag upp..
viste jag har så mkt o göra så var väl därför de inte gick o somna om lr nåt..
Erik ligger fortfarande där inne o sover.. o jag har hunnit sotera o plocka lite i gaderoberna o få de lite dint där..
hängt in all ren tvätt..
lagt in massa saker i nya byrån o gfått iodning där..
o ätit frukost o sånt :D
jao jag har hunnit me lite allt möjligt :) så de e skönt iaf :) hihi
Nu e de våra bästa år.. men har typ inte blviit at tjag kollar.. har de typ bara på o slö kollar lite då o då menadans jag sitter här :)

Ska snart gå in o pussa på min grabb tror jag.. eller ska jag låta honom sova lite idag? :P hihi.. ska jag nog göra..
jag måste diska massa..

Sen idag blir de ut till mamma o pappa för Erik ksulle hjälpa dom lite.. sen så ska mamma o pappa bjuda ut mig o Erik på middag ikväll.. resturang.. så mys :) Bara vi fyra :D

Nehe nu kom posten.. msåte skringa o kolla..

På återseende!
//TucciT *puff puff borta*

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-09-05 16:53:05

haha då kan du ju prova o säga så till någon när ni ska ut på restaurang sen tycker jag:P så berättar du sen va du fick för svar:D:D haha:P

Postat av: Majja

Publicerad 2008-09-05 19:36:00

Jättejobbigt när man inte kan somna om och sova längre. När jag vaknar på morgonen så stör jag mig på att Anders ligger och snarkar ibland och då är det kört att somna om. Även fast jag oftast somnar om när han snarkar... skumt.

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-09-07 11:47:44

HAHAHA jo jag skulle ju testat de mene var inte så mkt folk :P haha o skulle inte vågat heller men de e ju en annan femma :P haha undra vad man skulle fått för svar :P



Postat av: Svar till Majja

Publicerad 2008-09-07 11:49:12

mjo de e lite jobbigt när man inte kan somna om.. men vad gör man.. hihi.. mjo de där lät lite skumt du :P

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela