Välkommen!

Kalas

Publicerad 2008-09-24 11:25:01 i Allmänt

13.08

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från Skåne också..
uppdaterade inte så mkt när jag var där..
ni får se lite bilder istället.. blev inte mkt sånt heller.. mene ändå :P hii
Lite iaf :D

Men glöm inte kolla på alla från kalaset igår också :)

Kram på er




18de - Erik o jag åkte in till Malmö stad o gick runt o kikade.. mysig dag..

Jag innan vi skulle dra =)


Erik o jag väntar på bussen =)
 

Hittade en fin kyrka som vi gick o tittade i =)
   


Jag.. litet ego kort medans Erik var inne i en affär =)


Sen så var vi o käka på Burgerking =)
haha
 
 

Härligt =)
 

Självklart var vi o gick massa på triangeln också =)



19de - Vi firade Michaela lite i förskott.. så hon fick mina o "eriks" pressenter =)

  

Marängsvisch skulle vi äta =)


Slappa lite o se tv o bara ha de mys =)
  


Allt med Higgh School Musical gör Kusinen jätte glad.. s självkalrt hade jag köpt sånt =)
Ett Highschoolmusical spel =)
 

High school Musical pennor =)


High School Musical cd-fodral =)
 


21a - Michaela fyllde 10 år.. lite firande hela dagen =)
Pressenter o frukost på söngen =)
 

Sen skulle hon ha mamma o pappas paket också =)
  

Bella busa=)


Sen åkte vi till deras nya hus o fortsatte där..
Bella skulle åka MC =)


Mamma =)


Moster =)


Mormor =)


Sen fick Michaela lite mer pressenter =)


Mina älskade kusiner =)


Sen framåt kvällen åkte jag o Moster o hämtade Michaelas sista pressent, en cykel som hon blev jätttte glad för =)


Det var allt med bilder jag hade från skåne faktiskt.. blev inte att man tog så mkt kort :/


Ha en bra dag..
Kram



24de September 2008 - 11.06

Morrn alla glada..

Igår var de ju då min fdelsedag o jag hade litet kalas.. men blev inte så mkt..
e ju lite hängig o så eftersom jag e sjuker :(
Vill blir frisk NU NU NU ...
e helt slut idag :(

Tänkte inte skriva så mkt.. har inte ork till de.. mår inte bra psykiskt heller.. e så depp..
låg bara o grät hela kvällen igår.. vet inte varför.. e bara så depp för nåt..
funderar för mkt o oroar mig o blabllba..

aja.. tänkte iaf tacka dom som var här igår o firade mig lite :)
O så tänkte jag lägga upp lite bilder ;)
Från kalaset o från mitt nya sovrum o så :)

Pus o Kram
På återseende!
//TucciT

Mitt sovrum :)
  

Jag gjort mig iordning för kalaset :)


Välkommen hem till mig :)

  

Hemmabakat gick hem hos alla :)
  

Fika :)
   

Hemma bakad tårta av mig :) Mycket omtyckt av ALLA :D


  

Lite godis gott också..
i uppläggningsfatet jag fick i skåne av min moster i födelsedagspressent :D
MKt fint.. Tack


Födelsedagspressenter :D

    


Kommentarer

Postat av: Sia

Publicerad 2008-09-24 14:22:23

Har addat dig, ses nog där snart..åå fina bilder :D

Postat av: Svar till Sia

Publicerad 2008-09-24 14:24:36

Okey de låter bra :) har dock ej fått nått meddelande än att du addat mig? :O



Tack så mkt :)Älskar bilder :)

Postat av: Sia

Publicerad 2008-09-24 14:31:20

Hmm, maila mig igen..måste va rätt jag har addat:/

Postat av: Svar till Sia

Publicerad 2008-09-24 14:38:54

ok men testa o skriv te mej då :)

Postat av: Sia

Publicerad 2008-09-24 14:46:52

har mailat dig:p

hoppas rätt nu..

Postat av: Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-09-24 17:58:48

så söt du är i klänningen=) Jätte fin lägenhet du har! Många kramar

Postat av: Svar till Sia

Publicerad 2008-09-25 11:41:59

joda nu e de rätt :)

Postat av: Svar till Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-09-25 11:42:26

Tackar så jätte mkt :) Jasså tycker du :) hihi tack för de också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela