Välkommen!

Kräftskiva

Publicerad 2008-09-07 11:41:02 i Allmänt

7 september 2008 - 11.33

God förmiddag på er :)
Idag är de en bakis Therese som skriver..
haha
Kräftskiva igår.. skoj skoj :)
Hade riktigt kul men idag mår man ju som man förtjänar..
börjar dock piggna till nu.. har vart uppe sen nio typ :P

Lagt ut lite bilder o suttit här i soffan o slappat o druckit cola o ätit banan :P haha
Nu har nästan precis min Erik vaknat o gått upp han också :)
 hihi
Man är ju lite sliten idag :P

Mene aaa..
Kräftskiva igår då.. mkt roligt :)
Tack alla som var där o gjorde de kul :) hihi..
Började me att vi käkade planka.. som alltid.. sen var de dax för lekar.. haha.. kul kul o leka av sig lite..
var dock inte ritkigt lika mkt som de brukar tror jag? :P hihi
men kul var de iaf :)
Blev en hel del odricak o mkt snack o så.. trevligt..
länge sen vi träffades alla.
o denna gången var vi faktiskt alla :)
Till o med Jessica o Hampus kom iår så de var trevligt .)

Blir väldigt mkt trevligt i detta inlägget märker jag :P men de e trevligt :D
hahaha

Aja men iaf på kvällen sen senare så blev de dax för krätorna..
då var jag redan så full så orkade typ inte käka nåt.. haha..
förstod inte ritktigt hur jag skulle klara av o skala dom haha..
så de blev bara några stycken o sen var min Erik så snäll o hjälpte mig o skala några ;)
 hihi Tack :)

Jao.. näe.. nu pallar jag inte skriva mer.. o Erik tycker nog jag e rätt tråkig som sitter här :P
 haha..
så nu får de bli o avrunda :)

Men jag vill iaf tacka mina underbara polare för en trevlig kväll igår :)
Idag mår man om man förtjänar!

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Majja

Publicerad 2008-09-07 13:33:36

Gott med kräftor :) Men gud så drygt att skala...

Postat av: It wasnt me...

Publicerad 2008-09-07 14:38:30

haha söta ni va i hattarna:D

Postat av: Svar till Majja

Publicerad 2008-09-07 16:13:34

Joo de e svin gott.. haha ja skala e inte så skoj.. mne de e ju lite charmen me kräftor samtidigt :)

Postat av: Svar till It wasnt mee (Amanda)

Publicerad 2008-09-07 16:14:38

haha tack visst var vi söta :) haha... så snyggt me sånna hattar o haklappar :)

Postat av: bbellahh

Publicerad 2008-09-08 17:04:34

vilken söt bild :)

ja, visste du inte att jag har en lillasyster ?! Du har ju komenterat bilder på hon och mig på bilddagboken och allt ? :)

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2008-09-09 09:45:35

Aw tackar :)

näe haha.. de visste jag inte.. har frågat när du sitte me en liten flicka på bilderna vem de är men aldrig fått nått rikigt svar :P gaha..

men de e på din pappas sida då va? eller? :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela