Välkommen!

Ny cykel :P

Publicerad 2008-09-29 10:05:35 i Allmänt

29de September 2008 - 09.53

Hejsan på er alla glada :)

Idag känns de som de kommer bli en lång o jobbig dag... vaknade så tidigt så har legat o kollat klart på andra avenyn o plockat in tvätt o lite sånt..

Igår var jag mamma o pappa i Kalmar.. en runda o käkade på ikea o köpte fler tallrikar o sånt.. så nu ska jag kasta ut mitt gammla.. haha.. nån som behöver köpa tallrikar/assieter/muggar/djupa tallrikar?? hihi.. De nya jag köpt e s´åå fint :) hihi.. även köpt skålar i samma serie som Tessie har som mat/vattenskålar.. så fint :) Varför ska inte hon få äta fint när vi andra får de liksom? ;)

Ska snart ta o duscha o göra mig klar lite.. sen köra ut till mamma.. ska hämta min cykel där idag.. Köpte ju en ny igår i Kalmar.. så fin den är :) hihi.. Så nu ska Therese börja cykla en massa istället för o ta bilen överallt.. passa på nu innan snön kommer o så :P

Annars blir de nog en lugn dag.. beroende på när jag komemr hem så kanske jag ska börja grundstäda ritkigt ordentligt.?.. orkar jag det? hihi vi får väl se..

Måste nog ringa sjukhuset om min mage också.. suck.. har så ont så ont.. :( jobbigt som fasen är det.. De bara kommer pang o så har man as ont.. mkt otäckt o man blir rädd.. försökt o sluta stressa o oroa mig för då kör de igång direkt. men de e inte så lätt o låta bli :( Hur ska man göra??

Saknar min pojk.. känner mig depp för jag inte får träffa honom.. men men nu ska vi vara goa o glada ;)

Go o glad.. kexschoklad.. mmm.. blev sugen på det nu.. e juh gott.. hihi.. får gå o ta mnig ett knäckebröd istället.. hmm.. de e väl typ samma sak? eller? haha.. båda e ju lite krispiga iaf? eller? nu blev ajg flumm.. Vill ha min pojk här.. o blev sugen på manngrynsgröt? .. e jag knäpp eller? :O De bara kom från ingenstans :P De får nog bli de istället..
eller varför inte lite flingor o mjölk o syllt?.. hmm.. jag e sugen på allt.. undra varför.. mår illa gör jag också på morronen så svårt o få i sig mat? hmm.. Får se vad de blir o äta.. varför inte pannkakor :O

Nee nu ska jag ta tag i min flummiga liv :)

På återseende!
//TucciT


SAAAAKNAR DIIIIIIIG !!!!!!

Kommentarer

Postat av: Majja

Publicerad 2008-09-29 16:22:35

Du ska se att tiden kommer springa på och snart är det november :)

Postat av: Svar till Majja

Publicerad 2008-09-29 16:33:36

jao jo man kan alltid hoppas att tiden kommer gå fort o att de snart e November... :/ Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-29 18:30:52

OM du mår illa på morgonen å är sugen på allt... borde du inte göra ett gravtest??

Postat av: Svar till

Publicerad 2008-09-29 18:32:42

näe.. haha de har me operationen o göra..



vem e de som skriver tro? :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela