Välkommen!

Ny dag, nya tag?

Publicerad 2008-09-25 11:39:35 i Allmänt

25 September 2008 - 11.28

Ska börja me o säga GRATTIS till Exet Erik som fyller 24 idag.. Stort grattis till dig :)
Massor me Kramar från mig ;)

Observera: 3års gammalt kort :P



Jahao då var de ytterliggare en ny dag.. o jag känner mig fortfarande depp..
fastvisst lite bättre känns de idag..
än så länge iaf..

Jag tror jag tänkte alledes för mkt..
Jag e rädd för kärleken o rädd att bli sviken..
Jag är rädd för o bli bortglömd, rädd för o bli bortkastad..
Ibland känns de som jag blir de..
iaf nu senaste dagarna..

Snackade ut lite igår.. men hjälpte de?
ERIK jag är kär  i DIG..
Är inte du de? :O

Jag blir helt stom.. vet inte vad jag ska säga..

Är nog bara att jag e depp.. vet ju att vi tycker om varandra..
men e man två som e väldigt depp kanske de blir såhär?
Vad vet jag..??

Saknar min bror o David gör jag också.. dom får mig alltid så glad.. :D
Älskar dom killarna..

Aha annars då?..
 jo jag beställde biljett igår till min prins som jag ska upp till den 25de NOVEMBER..
ja ni läste rätt.. i November..
helt galet.. jag vill till honom NU..
hoppas han kommer ner en runda där mellan.. hur ska jag klara mig i TVÅ månader? :O
Shiiit..
Aja hoppas jag får semester då också bara.. 
de återstår o ser..

Ska snart sätta igång o diska lite hade jag tänkt.. om jag orkar..
 blir inte mkt gjort här.. även om jag har tid o e rastlös så orkar jag ändå inte göra nåt..
bara sitta o fundera..
Jag måste sluta fundera..
har jätte ont i magen o har haft hela natten så jag hoppas inte de e ett magsår :(
Men risken e kanske stor..
kanske borde jag ta åt mig o föröska ta de lite lugnt.. kanske var de en varning till mig i lördags nr jag fick åka in?.. jao jag vetifan..

Nee nu ska jag ta o sluta skriva massa gojja här..

Ha en bra dag alla..

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-09-25 15:14:32

Jag har utmanat dig! Kolla in min blogg!



Kram Ida

Postat av: David

Publicerad 2008-09-25 15:47:06

Vi älskar dig med och vill att du kommer upp ht snart igen!!!! innan du åker till Dalarna ;)



Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-09-26 09:52:43

Aw tack :)

mjo jag vill komma upp men finns inte pengar till de :(

haha vadå Dalarna? vad ska jag til lDalarna o göra :P hahaha



Krams

Postat av: Svar till Ida

Publicerad 2008-09-26 09:53:54

okey ska kolla in detta :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela