Välkommen!

Oj oj

Publicerad 2008-09-01 12:39:25 i Allmänt

18.30

Japp då var de väl dax o skriva nån rad igen när man har lite tid över :)
Min söta boy står i köket o diskar.. duktig kille ,) hihi

Annars just idag har de inte hänt mkt.. tagigt de lugnt o myst lite o vart o handlat massa mat o grejjer o sne har jag plockat iornding massa i lägenheten.. han sla väl dammsuga sen när han diskat :) hih

Usch e så förbannat röksugen så de finns inte, klättrar typ påväggarna.. hemskt är det.. men vad gör man inte :P
haha

Förresten Emil o David var här i helgen..
härligt o se dom igen :)
Men saknar dom redan då dom åkt, kan inte alla bo nära varandra?
Måste alla bo så långt bort?
Hur kommer de bli när Erik åker hem? ..
Kommer ju sakna ihäl mig.. o 80 mil är inget man åker över en dag årecis :(
Aja som Erik säger nu ska vi inte tänka på det utan på att han e här nu.. o de har han iof rätt i :)

Nee ska gå ut o vara lite social med mitt söta hjärta :)

På återseende!
//TucciT




1 September 2008 - 12-36

Oj nu var de länge sen jag skrev.. verkligen.. folk har börjat klaga igen haha..
men jag har faktiskt inte ritkigt haft tid :P
HAr ju den sötaste Erik på besök o allt går toppen kan jag tala om för er :)

Sen den 27/8 är jag numera ej singel längre ...
o de känns underbart..
Erik e en underbar person som än så länge gått bra ihop med allam mina vänner han träffat o min familj o så :)

I lördags var vi hos Elin o Andreas o grillade iaf.. mkt trevligt vart de :) hihi..
 O i helgen blir de kräftskiva hos Caroline o Thomas med alla mina bästa vänner :)
Underbart

Neee de fick bli snabb uppdatering bara.. för nu ska vi fortsätta mya o se film...
Lovar o uppdatera lite mer o bli bättre på det :)

Puss o Kram


På återsseende!!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2008-09-01 12:43:15

Va med och tävla jag har startat en tävling i min blogg i sammarbete med puss.se där du kan vinna ett par valfria örhängen va med och tävla du med.

http://jessicafs.blogg.se/2008/september/tavling.html#comment

Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Publicerad 2008-09-01 12:50:38

Gud vilken fin blogg du har :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-09-01 15:17:08

härligt o höra:) kram

Postat av: David

Publicerad 2008-09-01 17:59:44

Äntligen...det var på tiden.

Ja ni ser så kära ut när ni är tillsmmans.



Puss

Postat av: Svar till MAMMA JESSICA....

Publicerad 2008-09-02 12:26:25

Tackar så jätte mkt :)

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-09-02 12:27:54

Javisst är det härligt.. ler.. allt bra? Kram

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-09-02 12:29:13

Jao jag tyckte allt de var på tiden atr jag uppdaterade lite :P

ae´w tack hii.. vi e kära ;)

Kram

Postat av: Majja

Publicerad 2008-09-02 13:08:53

Låter toppenhärligt du :) Grattis.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela