Välkommen!

Sjuk??

Publicerad 2008-09-12 08:51:24 i Allmänt

Jahapp.. då var man hemma från läkaren då..
Körde dit så jag var där vid tio då akut tiderna börjar.. fick veta att de inte var min doktor som jobbade idag utan en vikarie.
vad bra tnkte jag.. då vet han inte allt om mina sjukdommar så då sjuskriver han mig nog inte :) Jippi..
Men vad tror ni han gör?
Joo sjuskriver mig ända till den 19de..
what sa jag..  kan jag inte få jobba iaf nästa vecka efter helgen..
näe du sa han.. de får du absolut inte göra.. du ska vila o vila o vila inget annat..
okey så jag o lät som jag gick med på de :P
haha..
Övreluftvägsinfektion, feber, hosta, förkylning, halsfluss o försmoligen öroninflamtion har jag..
blir man trött eller?
När jag kom hem sa Erik åt mig att nu måste du vila som läkaren sa..
nej du sa jag.. vi ska äta nu sne ska jag diska massa disk..
o de har jag gjort nu.. plus att jag lagt in all rentvättad tvätt, näddat sängen o donart lite till..
jag kan inte vara still.. kanske borde jag vara de? men hur lätt e de på en skala?
K'änner ju nu när jag diskat o de att jag e heeelt slut.. men inte kan jag vila för de.. fumma mig :O

Nu ska vi snart ut till mamma iaf... först ska vi o hanlda lite..
Ska ta med mig datorn så jag kan se lite film medans som donar i trädgården..
föröska ta de lugnt ska jag iaf.. eller ska jag skruva ihop mammas nya byrå o gejjer? hmm
vi får se .)

Nu står min prins i duschen o jag sla kolla lite på våra bästa år inan vi ska åka

ha en bra dag alla

//TuccitR sjuklingen


12 Septemb er 2008 - 08.47

Usch kan inte sova.. svårt för o andas.. håller på o bli sjuk.. ska vara hos läkaren vid tio o se vad han säger :(
Vill ju jobba i helgen :O
snyft.. stackars mig :P
haha
Fick ta en engångsdos med kortison igår på 12 tabletter så jag skulle kunna klara mig hemma o kunna andas natten ignom iaf.. så får säga de till läkaren iadg att jag gjorde de igår.. för idag låter jag ju atomatiskt bättre i lufttrören när jag tagit kortisonet..

Annars idag händer de nog inte mkt.. ska ut till för'ldrarna igen tydligen.. Erik som bestämmer massa över huvuvdet på mig. hahaha.. ne da så farligt e de nog inte..

Jag ska mest vila iaf.. dom får göra vad dom villl..

Sitter här isoffa nu med lilla gosiga Tessie.. hon är så jsukr kelen :) hihi gosboll .)
Erik sover... som ni nog kunde lista ut..

Nee ska ta o fixa lite här nu sne käka frullla lr nåt o föröska göra mig iordning. fryser so fan..

Men ha de gott alla

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-09-12 09:42:21

Neeeej inte bli sjuk:(. Skriv sen när du e tillbaka då vännen lilla.

När fyller du då:D? Kram

Postat av: Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-09-12 12:33:51

krya på dig =)

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-09-12 12:39:47

mjo.. e sjuk :( skrivriven till den nittonde nu.. övre luftvägsinfeltion, halsfluss, feber, förmodligen öroinflamation o sånt skit.. blir så trött.. alla säger jag ska vila men så fort jag kom hem ställde jag migo diskade massa o plockade in tvätt o ädade o massa sånt.. haha.. jag kan ine vara still :P jag fyller år den 23de :D weeeii.. o erik åker hem typ den 20de :(

Postat av: Svar till Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-09-12 12:40:53

Tackar :)

Postat av: david

Publicerad 2008-09-13 09:51:59

Men lilla stackars Tessan!

Tur att du har din Erik nu då när du e krasslig. Och den nya katten :)



Vad händer ikväll då? Vi ska på bio å se på patrik 1,5





kram

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-09-13 11:06:32

mjo synd om mig :P hihi näe da. jag år helt okey iaf.. lr aa de går upp o ner faktiskt.. mjo de e tur erik e här.. men nu e han bara här en vecka till :( snyft.. men vi ska ner till malmö snart när jag mår bättre.. hihi..



ikväll lär de inte hända mkt.. blir nog lugnt.. pappa o erik snackade om att gå på Arn.. men jag vet ikke.. hihi..



Krams

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela