Välkommen!

Söndag...

Publicerad 2008-09-28 11:27:43 i Allmänt

28 Spetember 2008 - 11.16

Jaha då vart de redan söndag... tiden den går o jag vill att den ska gå ännu snabbare... Vill de ska vara den 25e November NU NU NU... men de går ju inte.. Börjar iaf känna mig lite bättre nu.. fast har lock för öronen som bara den så allt bara ekar i skalen på mig.. jobbigt.. o så har jag en väldans huvudverk idag också.. o saknar in prins nåt fruktansvert.. så.. nu har jag klagat klart tror ja ;)

Igår var jag hos Malin.. gud vad trevligt de var.. mådde så mkt bättre när jag åkte där ifrån.. tycker vi ska ta upp o ha så bra kontakt som vi hade förr.. för denna tjej e underbar.. vist har vi alla våra sidor.. men vad gör de? :) Hihi .. Inte vart i deras radhus förrens igår.. o dom har bott där i ett år typ.. mkt dålig stil.. men nu när hon också går hemma så finns de ju mer tid hoppas jag:) Fick en liten blnkande sak som man har till msn.. men får de inte o funka.. allt e på engelska o jag kan ju inte de så.. lite svårt.. ska se om Jocke kan hjälpa mig med det.. har man gett mig nåt får man ställa upp o hjälpa o installera också ;) tihi.. Tack för pressenten iaf Malin o Jocke :)

Bestämt att vi ska ta o fira mig lite här nästa helg.. lite god mat o dricka o goa skratt bara :) ska bara ringa Caroline idag o säga till dom o även Jessica?

Idag ska jag iväg me mamma o pappa till Kalmar o köpa min cykel :D Gud vad kul.. hihi.. kan jag cykla massa sen :P
Msåte ju träna ;)

Nee nu ska jag sluta dryga mig o fortsätta snacka me David..

Saknar min BROR, DAVID o min PRINS nåt fruktansvert.. de gör ont :(

På återseende!
//TucciT

Underbara människor..
Vill ha tillbaka den vecka så mkt så de finns inte ord o beskriva..
tycker om er alla tre as mkt, goaste gubbarna på denna jord!!!!!!!!!!!!!



Även allt kul jag o denna grabb gjorde under pride kommer jag sent glömma..
as go snubbe de där också.. förtår o kan prata om allt.. I'm a little fag-hag ;)
(tjejer som älskar bögar)

Kommentarer

Postat av: malin jonsson

Publicerad 2008-09-28 11:32:03

hehe jo då jocke kan nog hjälpa dig att få igång det till helgen när vi kommer smile kram

Postat av: Svar till Malin Jonsson

Publicerad 2008-09-28 11:32:57

hehe tack det låter bra det :) ler..

gud va snabbt du e inne o läser ;)

tack för en trevlig kväll igår..

Postat av: bbellahh

Publicerad 2008-09-28 12:58:12

men du kan ju vara barnvakt åt bellabus och dom småttingarna :) elr skaffa en :D

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2008-09-28 12:59:47

hahaha aaa.. me dom bor ju 30 mil härifrån.. skratt.. joda de blir väl o skaffa.. men när e de ingen som vet ;)

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-09-28 20:07:32

haha mm hon är go:)

Jau det är nog han du tänker på, eller hans unge:P



Hur går det med huvudvärken da?:( ?? kraaaam

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-09-29 10:56:01

javisst de låter iaf som hon e go :) ler..

okeey haha.. tänk att jag kunde lista ut att de var den ungen ;) ler..



nja idag e de lite lite bättre me huvuvdet.. men aldrig e de bra..



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela