Välkommen!

Söndag

Publicerad 2008-09-14 11:38:11 i Allmänt

14de September 2008 - 11.32

Japp då vart de Söndag redan då :O
Tiden går så himla snabbt..
Om en vecka om jag mår bättre så sitter jag ensam i skåne vid denna tiden.. eller ensam o ensam..
men utan min pojk iaf :(

Idag blir de lugnt.. igår vart de mkt mkt bakande.. inför kalaset när jag fyller år..
åker ju te skåne nu nån dag här sen kommer jag inte hem förrens dagen innan jag ska ha kalas o då ska jag jobba också.. så gäller o förbereda allt o så :)
Ler

Ska se lite tv nu..

Kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-09-14 19:54:50

svar :Haha jag träffade han jag kidnappade sist jag sa duvet:P....om du minns:)



Söndagar är tråkiga men ändå ganska trevliga tycker jag:) Fråga mig inte varför. Nåt bra på tv då? Jag ska se någon film jag redan sett...blu blä:):D kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-09-15 09:52:27

OKeey haha ja de e väl klr tjag minns vem du kidnappade P: haha.. lite minne har jag faktiskt Amaaaanda :P



mjo söndagar kan vara rätt sega, men jag tycker dom e ungefär som alla andra dagasr :P ghaha..

nja igår såg jag på nesam mamm söker.. dä kanske du ska vara med ;) o sen såg vi nå film hos mamma o pappa.. sen åkte erik o jag hem o låg o snackade o hade skit mysigt <3 osen sov vi..

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-09-16 16:32:26

haha okeeeeeei thereeeeeeese va braaaa då:D





DU fan aldrig i mitt liv jag skulle va med i den där skiten "ensam mamma söker"...ufhhaamejjen:P

ok det låter ju mys:)

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-09-16 21:27:32

jaaao visst e de ra :P



Hahahha jaså du ivll inte vara med i ensam mamma söker? :P why not? :)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela