Välkommen!

Sphagettiben...

Publicerad 2008-09-29 17:35:08 i Allmänt

29 Sept. 2008 - 17.29

Jao de e precis hur mina ben känns nu.. hehe

Köpte ju ny cykel igår.. o bestämde mig för o lämna den hos mamma o pappa så pappa fick ställa in så de blir de lägst på styret o sadeln eftersom jag e så lite :).. Lämnade kvar cykeln o bestämde mig fr o köra ut till Örsjö idag o hämta den för o CYKLA hem.. O skam den som ger sig.. Jag körde ut till mamma o hämtade cykeln.. o cyklade HEM till NYBRo.. 1,4mil blev det.. Jag med min dåliga kondition.. men de gick.. o de tog mig bara 45minuter dessutom ;D
O då ska ni veta att när jag kommit en halc km knske så börja de ös regna.. o motvind hade jag hela vägen.. men jag skulle.. hade bestämt mig o jag gjorde de :D E lite stolt nu faktiskt :) hihi ... på vägen hem körde jag förbi Lisa i affären o tog en cigg.. helt gnomblöt o dom bara skrattade åt mig.. jag e ju lite knasig :p

Nu sitte jag hos mamma o pappa igen.. fast tog bilen hit nu.. haha.. hade matvaror med mig så.. vi skyller på de :P hihi..

Ska skala lite poatis nu jag.. mamma o pappa e iväg på tippen.. jag tänkte jag skulle käka här ikväll o se på idol :)
Najs att de e nu varje dag.. måndag till torsdag iaf..  spännande :D

Nee får väl sätta igång o skala potatis nu..

Puss o Kram

På åteseende!

//TucciT som har spagettiben o e stolt över sig själv ;)

Kommentarer

Postat av: Majja

Publicerad 2008-09-29 20:09:27

Duktigt att cykla och vara duktig. Innan min cykel blev stulen så cyklade jag till skolan 7km när det var fint väder, för att just undvika regn som du tyvärr drabbades av. Kram

Postat av: Svar till Majja

Publicerad 2008-09-29 21:47:34

Tack hihi tyckte själv de var rätt ra gjort ler..

okeey jo men det e ju bra de ju :) Nje regn e inte skoj.. o inte motvind heller :P haha.. otur jag idag :P

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-29 22:15:43

tackar:D jag är 17 år nu;)

Postat av: Svar till Emelie

Publicerad 2008-09-29 22:17:03

Så lite så :) okeey där ser man :) mkt fin blogg du har..

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-09-30 08:13:44

duktig du är! haha :) Gött o cykla:) fast inte i motvind o regn då kanske.... men ibland funkar det med. Jag brukar va ute o springa när det regnar det är skönt som bara den:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela