Välkommen!

Städa..

Publicerad 2008-09-30 10:59:07 i Allmänt

21.28

Nyss kommit hem från mamma o pappa.. vart där o kollat på idol.. Killarna äger i idol iår verkar de som.. ritkigt bra.. För o ta lite idol snack här då så tänkte jag tråka ut er med o skriva lite om årets idoler :)

Kaviar killen.. Jesper Blomberg.. Bra röst, diggar låten han sjöng.. men vad hade dom gjort med hans frill? :O Mkt bättre innan..
Lite tråkig på scen, men vad ska man begära efter första framträdandet? :O Söt kille.. mamma tycker han pånminner om MIN Erik <3 tyvärr tror jag denna killen kan åka ut i kväll..

Killen me de rätt kuliga (vet att de heter roliga:P) namnet Lars Eriksson.. haha.. min pojk heter juh Erik Larsson.. haha tyckte de var lite skoj.. jag vet jag har ingen humor men ändå :P Han har fin röst.. fin låt.. Diggar verkligen hans lite hesa ton i rösten.. mkt snyggt.. dock lite ryck med sina armar.. haha.. kul o titta på

Den minsta killen.. Johan Palm.. Finns de nån med mer energi? Han äger.. jag diggar honom stenhårt med hans stil o allt :)
Så söt.. O dansar han som en penssinär.. då vill jag se mina penssinärer börja dansa så på jobbet.. skräpning Juryn :P hahah..
fast de var himla kul sagt :D Får glädjerus i hela min kropp när jag tittar på denna killen..

O sen snyggningen Robin Bengtsson.. Snyggare kille får man leta efter.. O han sjunger väldigt bra enligt mig.. han fick mig o få gåshud både på armarna o benen när han sjöng ikväll.. kanon bra jobbat.. Lite irriterande dock att han håller micken vid kinden o inte munnen under typ hela framträdandet :P lite si sådär med scen närvaron men annars kanon, sitter o lyssnar på honom just nu :) *ryyyser* Men kan hålla med juryn lite.. skulle vilja se honom i nåt lite rockigare o lite mer fart..

o killen Rasmus Igedal.. bra låt.. bra röst.. tycker däremot inte om o kolla på honom när han framträder.. bättring..pappa tyckte han var pinsam :P haha Men mkt bra låt.. o förstår inte vad juryn menade me att han hade tagit en låt som svenska folket inte känner igen? :O

O Kevin Borg.. vad ska man säga? Att sjunga till sin döda mamma på detta sättet e mkt mkt starkt gjort.. Stor heder till honom.. jädra bra röst har han..

Coolingen Elias Ringquist.. Diggar denna killen också hårt.. bra på o använda hela scenen o mkt speciell klang i rösten som e skön o lyssna på :) Rocka på..

Mkt bra kväll på idol idag :) Får vi se sen vem som åker.. men tyvärr tror jag det blir Jesper..  även om han sjunger väldigt bra o hade en bra låt.. tycker om honom..

Ska vi ta o skriva om gårdagens idol också kanske? Tjejerna.. hmm.. Jao jag tror jag gör de :P e ju ett bra tag kvar innen utagningen e som börjar tjugo i elva..

Gårdagens tjejer då.. blev rätt besviken på vissa som man väntade sig göra kanon bra.. men som inte var alls så bra..

Börjar me den rödhåriga Linda Pritchard.. ovanligt efternamn :) jädra bra teknik med rösten har tjejen.. tar många olika tonlägen vilket jag tycker e bra att man visar redan i första programmet.. Bra jobbat tjejen..

O den gråtande tjejen Anna Bergendahl.. har diggat denna tjejn stenhårt o trott hon vart en av dom bästa.. Fick mig tyvärr o blir vääääldigt besviken.. så även Jurryn.. Vad hon gjort av en så bra låt vet jag inte.. de lät inte så bra iaf.. O vad hade dom spökat ut henne som? Ett spöke ungefär.. håller med juryn.. hon såg gammal ut o är bara 16.. Skärpning.. förävrigt älskar jag hennes röst.. tur som fan att hon inte åkte ut.. hoppas hon gör bättre i morgon :)

Jazmina Simic.. lite väl prydligt o präktigt.. för min smak.. Men bra tjej me bra röst.. skulle vilja se även henne med lite mer drag i låtval..

Härliga bruden Sepideh.. diggar stenhårt.. bra låt.. o attityd på scen.. de gillar vi :D Bra jobbat :)

Tjejen med den svåra sjukdomen.. Jenny Karevik.. bra framträdande.. har inte så mkt o säga om denna tjejen faktiskt..

o nu den stora söta tjejen.. Loulou Lamotte.. Kul att se att juryn tog me denna tjej.. förra årets jurry skulle sagt att hon var för stor typ.. Men hon har en otrolig röst..bra låtval.. enligt mig.. härlig tjej med härligt självförtroende o åsikter.. diggar..

Den lilla söta tjejen Alice Svensson.. mkt vacker röst.. dock lite irriterande att hon skakar så mkt på hakan heeela tiden när hon sjunger :P haha

Victoria Dogan.. Tjejen som åkte ut.. Lite förståligt faktiskt.. lite tråkigt låtval.. rätt bra låt annars men de stämde inte ritkigt in till henne.. har inte mkt o säga om denna tjejen heller


Åker Jesper ut idag.. rätta mig om jag har fel.. men sjöng inte han först idag? O Victoria först igår? E de nåt dåligt me o börja sjunga? :O Bara en fundering...

Aja vi får se hur de går i kväll när en av killarna ska åka ut..

Aha annars idag förutom att engagerat mig i idol så har jag tvättat.. o så har jag surtit o skurat alla mina handtag på lådor i köksluckor i köket.. med en tandborste.. haha fy fan vilket jobb:P O så har jag diskat o donat me massa annat också.. imon blir de till o fortsätta..

Nee nu ska jag ut o ta ett bloss o kanske ringa min Pojkvänn? som skulle ringa upp mig men som inte gjort de än.. skäms på dej.. vet ju att du ötit klart :(



På återseende!
//TucciT




30de September 2008 - 10.51

Jahapp då var de äntöigen den 30de.. o min sjukskrivning går ut :D Den hela alltså.. halvt sjuksriven e jag ju året ut..

Idag har de mest blivit o plocka i skåpen i köken o torkat ur två av dom invändigt.. blir fint :) Ska bara ta alla andra sen också o sen utsidan av alla skåp.. riktig nytto dag idag.. ska tvätta vid tre med.. tårkigt men måste ju göras :P

Nyss gjort mig iordning för o åka o handla lite..

Vet inte ritkigt vad jag ska skriva.. så de får räcka såhär :)

Bror o David kommer näst nästa helg.. så underbart de ska bli :D .. o Erik skickade inatt att han skulle boka biljett idag så han kommer nog ner med bror o David han också :D 'Ännu mer underbart.. Min tre killar ;) haha.. näe da..  men blir så jävla glad om Erik kommer ner med dom..  han åker me dom från Sthlm så slipper han åka ensam ju :D

Weeiii

Nee nu ska ni få se hur jag ser ut idag :P haha.. intressant va? :P Känner mig rätt nöjd me mej själv idag faktiskt.. är så glad..
är nog för Eriks sms inatt :D

Puss på er

På återseende!
//TucciT






Idag ser jag på mig själv o ser att jag gått ner i vikt o att de syns :D Jag
ser de i mina egna ögon o de känns underbart..Livet e underbart o jag
trivs just nu.. Idag e en lyckad dag :D O jag e en lyckans ost som har en
underbar pojkvän o underbara vänner o aldra minst en underbar familj :D

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-09-30 11:07:48

jätte fin är du =)Du ska se det, för du har lyckats TA Många kramar

Postat av: Svar till Mikaela

Publicerad 2008-09-30 11:09:19

tack så jätte mkt :)

Jao jag har lyckats, men e svårt o se de sj'älv.. är bara vissa dagar man ser de.. annars känner mig sig stor o fet jämt :O Kram

Postat av: bbellahh

Publicerad 2008-09-30 16:39:29

du är jättefin Tess! :)

Postat av: David

Publicerad 2008-09-30 17:22:06

Fan vad du e snygg!!! och så smal du är så duktig så jag vet knappt ;)

ska bli kul att ses snart, då måste vi ta nya kort!!!!



kram

Postat av: caroline

Publicerad 2008-09-30 20:37:02

vad fin du har blivit tjejen så kul att se dig glad och lycklig igen många kramar :P

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2008-10-01 10:53:58

Tack så jätte mkt Bellahh... du e också fin :) Kram

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-10-01 10:55:34

Aw.. tack så mkt :) du e snygg du också haha..

tack känns bra o höra ler..

aaa ska bli super kul o ses.. aa vi får föröska hinna med o ta massa kort :D weeeiii

Kraaam

Postat av: Svar till Caroline

Publicerad 2008-10-01 10:56:13

Tack så mkt vännen :)

Jo de känns bra o vara glad o så igen :) hihi

Krams

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela