Välkommen!

Trött ont orolig

Publicerad 2008-09-09 09:59:02 i Allmänt

9 september 2008 - 09.48

Vill helt klart börja med o säga:
GRATTIS till min underbara vän Elin idag på födelsedagen :D
Även grattis till Veronica som också fyller år idag :) hihi
På tal om att fylla år så ska jag ha lite kaffe o fika här hemma på min födelsedag :)
Äntligen kommit på vad jag önskar mig också.. av ALLA..
PRESSENTKORT PÅ IKEA..  skriv upp de nu ;) hihi
Hittat porslin där som jag ska ha...
vill kasta ut mitt så snabbt som möjligt o sätta in de nya.. så pressentkort e de jag önskar mej <3

E lite trött o seg idag.. jobbade kvällen igen.. hehe
skönt nu när vi inte har så mkt o göra på jobbet :)Nu har jag nyss gått upp.. eller ja för snart en timme sen e de visst haha.. tiden går snabbt..

Erik ligger inne i min säng o sover så sött ;) mysungen <3

Lite ont i skallen så kanske går in o myser ner mig hos honom efter våra bästa år :) :P
Idag kanske de blir ut till mamma en runda med Carolien Jonna o Lucas.. ska ringa dom sne o tjecka läget :)
Annars händer inte mkt.. vi ska GÅ ner till kvantum o handla o sne gå hem igen :)
Om inte vädret blir för kasst förståss.. ser inte så fint ut just nu..

Usch snart kanske min pojk ska åka hem.. jag vill INTE det.. de kommer bli så sjukt tomt här hemma..
Tycker han kan stanna tills jag fylller år iaf ;) hahaha
Nee förstår han behöver komma hem också juh.. men ändå.. Erik STAAAANA <3

Ska dona lite här nu.. o se tv:n :)

Förretsten inte en ända som har blviit medlem på gratisbio från min länk jag satte ut i en blogg..
så bli det nu.. snälla :)
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=66887
hihi


Ha en bra dag alla..
på återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela