Välkommen!

Tröttis Therese..

Publicerad 2008-09-03 06:03:26 i Allmänt

14.23
Sitter os föräldrarna nu :)
Har inte mkt o göra..
sitter här inne o tittar ut genom fönstret o ser min pojk o pappa stå där ute o jobbar :)
Duktigt värre.. haha tänk om jag kunde varit lika duktig?
Men har ju mina vita byxor på mig så kan inte hjälpa till haha..
*vadå bra sätt o ta på sig snygga kläder så man inte "kan" hjälpa till* :P hahaha


oj nu stack dom visst iväg till tippen.. hoppas dom fick med sig allt så jag o Erik kan åka till Ikea sen :)
Måste juh låna pappas o mammas bil så jag får plats med allt som jag ska ha :)
Min bil e ju lite för liten :P hihi

Nee ska nog vara lite social nu med mamma.. känner att här blir de inte mkt vättigt sagt lr skrivet ändå haha..
bara massa strunt som kommer från min hjärna ;)
hahahaha

När man väl kommit igång me bloggen o man har tid så blir de att man skriver hela tiden istället o de blir mest strunt :P

På återseende!
//TucciT


13.23
Jaha ja då vart jag hemma från jobbet då..
har redan hunnit äta o duscha o lite sånt :)
Snabb är jag hihi
ska snart bort till Lisa i affären sen ska jag till föräldrarna.. Erik e ju där :D
Mene aaa.. tänkte bara skriva en rad..
Tack till alla som kommnterar:D
Älskar kommentarer så fortsätt me de :)

Puss på er.. särksilt min Erik :)
På återseende!
//TucciT


3 Septekmber 2008 - 05.53

Jahapp då e man uppe innan tuppen då :P hihi..
Ska snart iväg o jobba..
Är trött.. har jävla huvudverk..
Ändå somnade jag strax efter nio igår.. hihih skööönt värre :) ler
Erik ligger där inne o sover så sött..

Igår så var vi hos mamma o pappa.. Erik hjälpte mamma maaaaasssor i trädgården.. snällt av dig Erik :)
Mamma blev iaf jätte glad :) O idag när jag e o jobbar så ska pappa komma o hämta erik så dom ska fixa massa dom också.. duktig pojk har jag..
så bra när han e så hjälpsam o vill vara med på allt :) 
Sen idag blir de ikea för mig o Erik..
käka middag ädr o köpa en byrå o ett dvd st'äll till till mig :)
HIhi..

Hmmm när jag vaknade förrut så hade jag fått ett mms på mobilen..
från Rickard..
denna gången var de en bild å han o mig tillsammans :O What?
hahaha kul han hör av sig ibland..
men Rickard.. du e ju inne här o läser jmt så jag skriver de här...
vi har förlåtit varanadra för allt dumt vi gjort..
skulle börja bete oss som vuxna inte barn.. efter det har du inte hört av dig ett smack :O
Men iaf... om du ska skicka mms då o då med bilder..
skriv något också så man vert typ vasrför du skickar bilden?
Men ni som läser då..
en fråga som jag vill alla svarar på!!! :D

VARFÖR SKICKAR MAN MMS TILL SITT EX MED ANTINGEN BILDER PÅ SIG SJÄLV ELLER BILDER PÅ SITT EX ELLER BILDER PÅ BÅDA TILLSANMANS?
'
hihi..
svara på den du :D HIhi..
Aja kul e de iaf tycvker jag :)

Neee nu ska jag ta o göra mig iordning de sista så jag kna köra iväg te jobbet :D
Ska in o pussa lite på min lilla Erik också innan jag drar iväg.. :D

Tycker om dig Erik Masssa Masssa Mest <3

På återseende!
//TucciT - som e så kär :D



Jahopp de var då denna bilden jag fick i mitt lilla mms inatt..

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-09-03 11:38:52

för han är såå svartsjuk för att du har träffat nån annan!! :p

Postat av: Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-09-03 12:47:51

Han är svartsjuk..håller med! Du kommer ha det bätte med din nya kärlek! Är så kul att se dig glad,,,för det gör mig glad! =) Det ser bara ut som han vill påminna dig om vad ni har haft...men det är han själv som har dragit sig undan vad jag har förstått! Stå på dig söta!

Postat av: Svar till Sandra

Publicerad 2008-09-03 13:25:04

haha mjo de kanske han är.. haha.. men inget o göra nåt åt :P

Postat av: Svar till Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-09-03 13:27:01

Jao han kanske e svartsjuk.. men me.. joda jag har de kanon me Erik, han är så snäll o söt ;) .. aw tack mickaela :) .. mjo han kanske vill pånminna haha men ajg minns vad vi haft.. både bra o dåligt.. jaa de e han själv som orsakat detta o nu e de inte mina problem längre.. jagf har Erik o de e jag sååå göad för :D Kram

Postat av: bbellahh

Publicerad 2008-09-03 14:29:17

Postat av: bbellahh

Publicerad 2008-09-03 14:30:13

Haha opps, råkade skicka en komentar där jag inte skrev nåt :P Men jag vet inte hur jag svarar på din komentar :O så jag svarar här, på lördag ska jag och tessan spela på nån hyresgästförening, i en timme, och få 1000 kr var för det, hihi :D

Postat av: Ida

Publicerad 2008-09-03 15:57:53

Klart han är svartsjuk!!!

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-09-03 19:34:11

jaaa det suger att det fortfarande e så på min dator.



Haha din grabb e trädgårdsmästare:D:D

Men altså....öhm, knepig den där R du...

Postat av: David

Publicerad 2008-09-03 19:46:52

Haha din Erik är ju fantastisk. Dina föräldrar måste vara så glada. Sån var inte jag ;) jag e dålig på å hjälpa till när jag e där.



Jadu...han e allt lite knepig men jag tror han e som alla andra säger svartsjuk. Vill påminna dig om han å dig och vad ni hade. Att skicka en bild utan att skriva något är ju löjligt!!!!!



Kram david

Postat av: Svar till Bbellahh

Publicerad 2008-09-04 09:39:32

nje de e väl så man gör när man svarar på kommntarer ler.. men Gud vad skoj att ni får sånna roliga uppdrag :) hihi då får ni lycka till med spelningen o sjungnandet :) Kram på dej

Postat av: Svar till Ida

Publicerad 2008-09-04 09:41:28

Mjo han är nog det.. men men.. han som aldig kan bli svartsjuk.. mene aaa.. vill ej han ska må dåligt men jag kan ju inte leva celebat flr att han blir svartsuk heller.. haha.. men jag har de såp bra nu så :) Kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-09-04 09:44:08

JOooo de förstår jag att de fortfarande suger.. härregud.. kan inte folk bara klägga av? :O



haha mjo min grabb e bra.. haha.. hjälper mamma o pappa så mkt så odm e jätte glada.. eftersom mamma har värk i alla leder o muskler i hela kroppen så e hon glad när de väl e nån som vill hjälpa henne :) hihi



aaa han e konstig.. R.. men men.. :) hihi Kram

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-09-04 09:48:05

Aaaa vist e Min Erik fantaastisk :) Hihi

Mjo han hjälper till mkt mer än vad ni gör o jag också för den delen hihi.. duktig pojke ju fast lite seg ;) hihi men han e bäst ändå <3



Mjo han vill nog pånminna mig om de vi hade men jag minns de ändå.. minns allt vi hade Rickard o jag.. vissa saker kommer man alltid sakna såp e de bara..



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela