Välkommen!

Tvätt Tvätt Tvätt :P

Publicerad 2008-09-11 11:38:47 i Allmänt

11 September 2008 - 11.12

Jahapp då var de tvätt dag idag då haha..
men e snart klar faktiskt.. bara nån maskin kvar sne ska allt bara torkas.. var ju inte så länge sen vi tvättade så lagom mkt tvätt idag :) skönt de :) hihi
erik ligger fortfrande o sover.. skönt att han kan sova ut lite :P
Annars idag blir de väl ut till föräldrarna.. Erik hade tydligen bestämt de me min kära moder så aa.. bara till o hänga med :P haha

Fick lite bilder som vi tagit me pappas kamera .. fick dom igår.. så tänkte ta o lägga upp lite ;)

Titta o njut..

uscha håller på o bli jsuk med.. förkyld, ont i halsen, ont i bihålorna, ont i örat.. suck..

Hämtade hem Tessie igår också.. min kisse :) hihi.. hon e så go.. ligger här o rullar sig på mattorna o glovet o soffan o överallt :) hihi..

Nee lite bilder nu då :P

Ha en bra dag alla

Puss

På återseende!
//TucciT


3de var Erik ute hos mamma o pappa o hjälpte dom i trädgården medans jag jobbade.. en orm hittade han.. tur inte ajg var där :P



    

Den 9de snodde pappa min pojk o drog iväg på speedway

  

 

Den 9de var även Caroline, Jonna o Lucas o besökte oss hemma hos mamma :)

   
  
   
 


  


De var allt me bilder för denna gången :)
Nu måste jag ner i tvätten...
Krams

Kommentarer

Postat av: Majja

Publicerad 2008-09-11 14:13:43

Jag skulle hemskt gärna vilja se kort på din katt :)

Postat av: Svar till Majja

Publicerad 2008-09-11 14:16:19

Japp ska lägga upp kort på min katt snart :) men får bli ett gammalt.. men ska fixa detta :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela